کد خبر 202145
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

دستاوردهای هوافضای سپاه مصداق بارز شعار «ما می‌توانیم» است

دستاوردهای هوافضای سپاه مصداق بارز شعار «ما می‌توانیم» است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورهای هوافضای سپاه پاسداران که این روزها در قم برگزار می‌شود، مصداق بارز شعار «ما می‌توانیم» است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در باغ موزه دفاع مقدس استان قم درحال برگزاری است، طی سخنانی اظهار کرد: این نمایشگاه مصداق بارز شعار « ما می‌توانیم» است، توصیه می‌کنم که همه اقشار مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان از این نمایشگاه بازدید کنند. 

وی ادامه داد: برای رسیدن به این دستاوردها خون پاک بسیاری از جوانان، نخبگان، دانشمندان و... ریخته شده است، امروز بخش عمده امنیت کشور در مرزها را مرهون همین خون پاک شهدای عزیز هستیم. 

معاون استاندار قم تصریح کرد: همه کسانی‌که در این سال‌ها معتقد بودند ما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند غربی‌ها هستیم، با بازدید از این نمایشگاه متوجه می‌شوند که برای رسیدن به پیشرفت و دستاوردها و تکنولوژی‌های روز تنها کافیست به جوانان همین مرز و بوم اعتماد کنیم. 

قریشی تاکید کرد: از الگویی که برای ساخت موشک و تجهیزات نظامی استفاده کردیم باید در سایر عرصه‌ها مثل صنعت و اقتصاد استفاده کنیم‌ تا بر مشکلات فائق گردیم، لذا برای توسعه و رشد کشور باید از این تجربیات بهره گرفته شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha