کد خبر 202136
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

فرمانده جدید فراجای شرق استان تهران معارفه شد

فرمانده جدید فراجای شرق استان تهران معارفه شد

مراسم تکریم سردار کیومرث عزیزی و معارفه دلاور القاصی‌مهر فرمانده جدید فراجا شرق استان تهران با حضور مسوولان استانی، نظامی و انتظامی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مراسم تکریم سردار کیومرث عزیزی و معارفه سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده جدید فراجا شرق استان تهران صبح امروز با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فراجای کشور در ستاد فرماندهی شرق استان تهران  برگزار شد.

پیش از این سردار کیومرث عزیزی در 18 تیر ماه 1398 به عنوان فرمانده انتظامی شرق استان تهران معرفی شده بود که در هفته گذشته نیز به عنوان فرمانده انتظامی غرب استان تهران معرفی شده است.

سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده فراجای استان ایلام و فرمانده یگان امداد را در کارنامه خود دارد و از نیروهای جوان و پا به کار فراجا است که با حکم سردار رادان به عنوان فرمانده فراجای شرق استان تهران منصوب شد.
 

فرمانده جدید فراجای شرق استان تهران معارفه شد


۳۷ هزار مترمربع بنا در 2 سال گذشته احداث شده است

سردار کیومرث عزیزی در این مراسم اظهار کرد: گرامی می داریم نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی ایران، به خصوص شهدای فراجا که در مسیر امنیت مردم جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

فرمانده سابق فراجا شرق استان تهران گفت: خدا را شکر می کنیم که ۴سال توفیق نوکری و خدمتگذاری مردم دیار ۱۵ خرداد و مردم شرق استان تهران را داشتیم، مردم دیار ۱۵ خرداد جزو نفرات اول بودند و از پلیس در موضوعات مختلف حمایت می کردند چرا که مردم دیار ۱۵ خرداد به کفن پوش معرف هستند، از حمایت مسوولان در شرق استان تهران تقدیر می کنیم.

سردار عزیزی تصریح کرد: در دو سال گذشته در شرق استان تهران ۳۷ هزار مترمربع بنا در حوزه های مختلف اداری، مسکونی در شرق استان تهران احداث شده است.

وی افزود: در چهار سال گذشته از هیچ اقدامی در مسیر خدمتگذاری به مردم شرق استان تهران دریغ نکردیم، در مدت خدمتگذاری بارها و بارها مورد تقدیر مردم قرار گرفتیم، جدایی از مردم دیار ۱۵ خرداد و مردم شرق استان تهران سخت است ولی با حکم سردار رادان توفیق خدمتگذاری در جای دیگر به بنده محول شده است و امیدوارم رضایت مردم و شهروندان فراهم شود.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما برای خدمت گذاری به مردم در اینجا هستیم، خدمت گذاری مطلوب به مردم رضایت آنها و رضایت خداوند را در بر دارد.

فرمانده جدید فراجای شرق استان تهران معارفه شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha