کد خبر 202130
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

فرماندار اهر:

عشایر اهر در ییلاقات به دنبال بارش برف زمین‌گیر شدند

عشایر اهر در ییلاقات به دنبال بارش برف زمین‌گیر شدند

فرماندار اهر با بیان اینکه عشایر اهر در ییلاقات به دنبال بارش برف زمین‌گیر شدند، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسان به عشایر امدادرسانی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ابوالفضل غنی‌زاده صبح دوشنبه در جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران شهرستان اهر: گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا در ارتفاعات شهرستان اهر در بامداد دوشنبه، عشایر مستقر در ییلاقات دچار مشکلاتی کرده و در ساعت ۷ صبح طی هماهنگی با دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، موضوع مشکلات ایجاد شده برای عشایر بررسی شد.

وی افزود: حدود ۳۰ خانوار از عشایر که در ییلاقات شهرستان اهر استقرار یافته بودند با بارش برف و برودت هوا زمین‌گیر شده‌اند.

غنی زاده ابراز داشت: در این راستا بخشداران مرکزی و فندقلو، جمعیت هلال‌احمر، ادارات امور عشایر، منابع طبیعی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مأمور به بررسی میدانی و تأمین نیازهای عشایر شدند.

وی گفت: گزارشات دریافتی حاکی از حمله گرگ به گله گوسفندان عشایر در دامنه شیور دارد، لذا دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در کمترین زمان ممکن نسبت به امدادرسانی به جامعه عشایری اقدام کنند.

فرماندار اهر ادامه داد: بر اساس اطلاعات رسیده، نیروهای امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیازهای اولیه از قبیل نان، سوخت، وسایل گرمایشی و چادر به عشایر گرفتار برف و برودت هوا تأمین کرده و در اختیار عشایر قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha