کد خبر 202115
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

دستگیری پسر پدر کُش در آران و بیدگل

دستگیری پسر پدر کُش در آران و بیدگل

اصفهان- فرمانده انتظامی آران و بیدگل از دستگیری پسر ۱۸ ساله‌ای که پدر ۴۶ ساله خود را با ضربات پُتک به قتل رسانده بود با هوشیاری و تیزبینی کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت فردی در منزلش به سرعت اکیپی از مأموران کلانتری و پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل در محل حاضر و مشاهده می‌کنند پدرخانواده بر اثر اصابت ضربه شدید به سر فوت کرده است.

وی افزود: علی رغم اینکه اعضای خانواده وانمود می‌کردند که فوت پدر ناشی از سقوط از ارتفاع بوده اما کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تیزبینی و هوشمندی بالای خود دریافتند که فرد مذکور با اصابت ضربات یک شیء سخت به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل گفت: با ثابت شدن فرضیه قتل فرد مذکور، تحقیقات علمی و تخصصی از اعضای خانواده انجام گرفت و در نهایت پسر ۱۸ ساله به قتل پدرش با ضربات پُتک اعتراف و در خصوص انگیزه اش از این کار گفت: پدرم اعتیاد شدید به مواد مخدر داشت و هر بار که خُمار می‌شد من و مادرم را به باد کتک می‌گرفت و فحش‌های رکیک می‌داد و ما را تحقیر می‌کرد. امروز دوباره با هم بحثمان شد و پدرم مرا به باد کتک گرفته و گلویم را فشار داد من هم پُتکی که روی زمین بود را برداشته و بر سرش زدم او به زمین افتاد و خون از سرش جاری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پسر ۱۸ ساله پس از اعتراف به قتل پدرش دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات تحویل مرجع قضائی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha