کد خبر 202109
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

خدمات‌رسانی به مناطق محروم دزفول در روز "مقاومت و پایداری"

خدمات‌رسانی به مناطق محروم دزفول در روز "مقاومت و پایداری"

فرمانداری ویژه شهرستان دزفول از خدمات‌رسانی به مناطق محروم دزفول در روز "مقاومت و پایداری" خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی به چهارم خرداد معطوف نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول  اظهار داشت: تاکنون قریب به 70 پروژه افتتاحیه و کلنگ‌زنی به ستاد هماهنگی برنامه‌های چهارم خرداد ارائه شده که این آمار همچنان در حال افزایش است.

وی افزود: محور بسیاری از این پروژه‌ها خدمات‌رسانی به مناطق محروم است که جزئیات آن‌ها اعلام خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه قطعا خدمت‌رسانی به چهارم خرداد معطوف نخواهد شد و پس از آن نیز در اولویت کاری مسئولان است، افزود: برنامه شاخص روز دزفول صبح روز چهارم خرداد با حضور فرمانده ارتش به میزبانی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مردم و نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر انجام تمامی وظایف محوله به کمیته‌های تشکیل شده است، ادامه داد: همزمان با شهرستان دزفول در چهار شهر اهواز، قم، مشهد، کرج برنامه‌هایی با موضوع چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری دزفول، برگزار می‌کنند که از شبکه‌های استانی و ملی نمایش داده خواهند شد.

علیرضا خردمند با اشاره به ایثار مردم دزفول در دفاع مقدس، تصریح کرد: چهارم خرداد از مقاومت و ایستادگی مردم این شهرستان شکل گرفته و متعلق به همین مردم است بر این اساس مشارکت شهروندان در برنامه‌ها بیش از پیش باید پررنگ شود.

وی ضمن بیان اینکه چهارم خرداد باید از زبان و نگاه مردم معرفی شود، عنوان کرد: دزفولِ امروز با تمام ظرفیت‌هایش پشتوانه‌ای محکم به نام مردم دارد. خواست و اراده مردم این دیار باعث سرافرازی‌شان در دیروز و امروز شده است.

خردمند با اشاره به نقش رسانه‌ها، اضافه کرد: به موازات تمامی اقداماتی که در طول این سال‌ها انجام شده نقش رسانه‌ها از اهمیت و جایگاه ویژه و موثری برخودار بوده است چرا که دزفول دیروز و امروز به واسطه رسانه‌ها معرفی شد و بازتاب یافت‌.

وی افزود: رادیو دزفول در زمان جنگ مشوق بزرگی برای ایستادگی مردم بود و امروز تمامی رسانه‌های این شهر با حرکت در مسیری روشن در افتخارآفرینی مردم تاثیرگذارند.

 به پاس ایستادگی مردم دزفول در هشت جنگ تحمیلی این شهر به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی نامگذاری شد. چهارم خرداد در تقویم رسمی کشور روز مقاومت و پایداری روز دزفول نامگذاری شده است.

مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس و با منطق اسلامی و انقلابی خود از ارزش‌های اعتقادی ما دفاع و نامی ماندگار از خود در این عرصه به یادگار گذاشتند و این مردم ولایت‌مدار دردوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلابی بیش از2600 شهید والا مقام و نه شهید سرافراز مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده‌اند.

شهر دزفول در هشت سال جنگ تحمیلی مورد اصابت 176 موشک دور برد فراگ و اسکادبی قرار گرفت، هواپیماهای دشمن 489 بمب و راکت بر سر مردم بی‌دفاع شهر دزفول فروریختند و پنج هزار و 821 گلوله توپ به نقاط مختلف این شهر اصابت کرد. در این هشت سال 19 هزار و 500 واحد مسکونی، تجاری، آموزشی و مذهبی بین 20 تا 100 درصد در دزفول خسارت دید. مردم دزفول در هشت سال جنگ نابرابر 2 هزار و 600 شهید، 400 جانباز، 452 آزاده و147 جاویدالاثر تقدیم کردند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha