کد خبر 202093
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

جهاد اسلامی:

ایران، تنها کشوری است که از فلسطین پشتیبانی می‌کند

 ایران، تنها کشوری است که از فلسطین پشتیبانی می‌کند

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ایران تنها کشوری است که با مال و سلاح از فلسطین پشتیبانی می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل حیات و به نقل از شبکه المیادین؛ محمد الهندی روز یکشنبه افزود: تاکید می کنیم که موضوع فلسطین، مساله همه امت اسلامی و آزادگان جهان است.

وی اضافه کرد: دشمن گمان می کرد با ترور فرماندهان مقاومت می تواند بازدارندگی خود را ترمیم کند ولی این بازدارندگی نابود شد و اسرائیل دیگر قادر به تهدید ملت فلسطین نیست.

الهندی گفت: ما چیزی از دست ندادیم و کسانی که شهید شدند به الگوی آزادگان جهان تبدیل شدند.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: اسرائیل تا بن دندان مسلح نتوانست بر غزه محاصره شده پیروز شود و این یک دستاورد بزرگ است.

الهندی با بیان اینکه گردان های قدس برای نبردی چند ماهه آماده بود، افزود: اشغالگران از یکپارچگی میدان نگران بودند و می ترسیدند که حماس وارد رویارویی مستقیم با آنها شود.

وی تصریح کرد: اسرائیل گرفتار مشکلات داخلی است و نمی تواند با تحمیل شرایط امنیتی جدید به محیط اطراف خود از این مشکلات فرار کند.

الهندی با بیان اینکه نتانیاهو برای آتش بس التماس می کرد، گفت: نتانیاهو خواستار توقف سریع جنگ بود تا بازدارندگی اسرائیل را ترمیم و جهاد اسلامی را منزوی کند.

وی افزود: شکست و ناکامی اسرائیل در تفرقه افکنی و ترمیم بازدارندگی اش را به اثبات رساندیم.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی از روز سه‌شنبه هفته گذشته با حمله به نوار غزه ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک، سه زن و چهار فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به شهادت رساندند.

بنابر اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات ترور فرمانده هان جهاد اسلامی در غزه، گروه‌های فلسطینی با یک هزار و ۲۳۴ راکت و موشک دهها موضع متعلق به صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند؛ از ابتدای تحولات اخیر و پیش از آغاز عملیات موشکی مقاومت، بمب افکن های رژیم صهیونیستی ۳۷۱ نقطه را در غزه هدف قرار دادند.

منابع خبری شنبه شب و پس از پنج روز درگیری، از آغاز اجرای توافق آتش‌بس بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر خبر دادند.

 
 
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha