کد خبر 202049
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

با حضور استاندار یزد برگزار شد؛

جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان یزد

جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان یزد

استاندار یزد در این جلسه ضرورت افزایش دقت و حساسیت در روند گزینش و مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان یزد را مهم برشمرد.

به گزارش گروه استانهای حیات؛ جلسه هیات امنای این دانشگاه با حضور مهران فاطمی استاندار، سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، منصور دهقان منشادی مدیر امور پردیس های استان، محمد کاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان، مجید دهقانی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، محمدمهدی خانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان، مرتضی جمالی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان، نجمه سلطانی نژاد سرپرست پردیس حضرت فاطمه الزهراء (س) و 3 تن از اعضای هیات علمی عضو، در روز شنبه 23 اردیبهشت ماه سال جاری، در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.
در این جلسه مدیر امور پردیس های استان با بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مصوبات جلسه قبل شورا از جمله: اختصاص زمین در کمربندی جدید یزد به تفت به منظور ساخت دانشگاه جامع فرهنگیان استان، اختصاص فضای خوابگاهی و آموزشی جدید برای جذب دانشجو در سال تحصیلی پیش رو و تاسیس مرکز نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه با همکاری پارک علم و فناوری پرداخت.
توسعه فضای آشپزخانه و ساخت فضای فرهنگی (سالن مطالعه، کتابخانه، سالن جلسات، فضای مناسب برای کانون ها و انجمن ها و  ..) در پردیس حضرت فاطمه الزهراء (س) از اهم نیازهایی بود که توسط دهقان منشادی مطرح شد. 

استاندار یزد و رئیس هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان نیز بر ضرورت افزایش دقت و حساسیت در روند گزینش و مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان یزد اشاره و به برگزاری مستمر جلسات هیات امنای این دانشگاه در جهت تسریع در روند پیگیری و حل مسائل تاکید کرد.
لازم به ذکر است: در این جلسه طرح توسعه آشپزخانه پردیس حضرت فاطمه الزهراء (س) به مبلغ ده میلیارد ریال از اعتبارات خیری، تهیه طرح توجیهی و فنی برای ساخت فضای فرهنگی در پردیس حضرت فاطمه الزهراء (س) همراه با برآورد دقیق هزینه ها و شناسایی فضاهای موجود در شهرستان ها جهت جذب دانشجو در سال تحصیلی آینده تصویب گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha