کد خبر 202009
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

کشف ۵۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کشف ۵۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۵۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، در تشریح این خبر، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی اعضای یک باند مسلح و حرفه‌ای قاچاق، که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر را از شهرستان‌های ایرانشهر و سیب و سوران، به مناطق مرکزی کشور داشتند را شناسایی کردند.

وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند توسط یگان‌های انتظامی افزود: مأموران انتظامی شهرستان سیب و سوران پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در محور سراوان به سیب و سوران، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه خودرو وانت نیسان و یک دستگاه موتور سیکلت در حال جا به جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی خاطر نشان کرد: در پاک سازی محل درگیری و طی بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان، در مجموع ۳۰۵ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: طی یک عملیات دیگر در شهرستان ایرانشهر مأموران انتظامی این فرماندهی در بازرسی از یک باب منزل موفق به کشف ۲۰۰ کیلو گرم مواد افیونی از نوع حشیش، دستگیری دو سوداگر مرگ و توقیف دو دستگاه خودرو سواری در محل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha