کد خبر 202006
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

با صدور پیامی؛

خانواده سردار شهید سعیدی از شاعران آئینی استان بوشهر تقدیر کردند

خانواده سردار شهید سعیدی از شاعران آئینی استان بوشهر تقدیر کردند

خانواده سردار شهید محمد جعفر سعیدی (شهید شاخص سال ۱۴۰۲ استان بوشهر) با صدور پیامی از شاعران آئینی استان بوشهر در اولین فراخوان جشنواره شعر استانی «فرمانده محبوب» تقدیر کردند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ در این پیام آمده است: گاهی برخی مفاهیم دنیای انسانیت و الوهیت و انسان‌های خاکی آسمانی، آن‌قدر کشش و جاذبه دارند که می‌تواند موجبات بزم عاشقانه و یا عارفانه ای را فراهم کند که در تمامی لحظه‌ها، سربلندی و خرسندی و شور و شعور به زیبایی هر چه تمام تر در قابی از هنر و هنرمندی همنشین کند.

با کمال تواضع، مقام رفیع شهید و «شهید سعیدی» را بهانه قرار داده‌ایم تا در هوای ملکوتیان، بزم عارفانه ای از «جنس شعر و شیدایی» برپا کنیم و در حقیقت، عطش عشق خود را سیراب کنیم که همین بهانه‌ی از جنس نور، «شمع» جمع ما شد. اینک در اولین فراخوان جشنواره شعر استانی «فرمانده محبوب» ویژه سردار شهید محمدجعفر سعیدی (شهید شاخص سال ۱۴۰۲ استان بوشهر)، شاهد گل‌بارانی از جنس شعر و شور و شعور بودیم. عطر افشانی آثاری وزین که در کمیّت و کیفیت، همه ما را که منتسب به خانواده شهید هستیم، غافلگیر اما ذوق‌زده کرد.

البته هرگاه شکوه حماسه یکایک شما بزرگواران و اوج عظمت شهید و شهادت و معراج روح بلند شهید سعیدی را یکجا به چشم آوردیم، چنین استقبالی را دور از انتظار نیافتیم.

شما شاعران و سخنوران در این فراخوان آزمون‌گونه، «عالی‌ترین نمره» را به کارنامه افتخارات‌تان افزودید، اما این دلیلی نشد تا ما تهیدستان در کنگره نکوداشت سردارشهید سعیدی و در خانواده شهید که اعتبار و افتخار پیوستگی با شهید سعیدی را یدک می‌کشیم، سهم ناچیز خود را در ادای امتنان و قدردانی و قدرشناسی از شما خوبان ادا نکنیم.

آفرین بر شما که به شایستگی میزبان این تکریم گشتید، مرحبا که با خامه‌ای از جنس عشق و اخلاص، «چکامه ایثار» را به شایستگی هرچه تمامتر سرودید.

از سویدای جان سپاسگزار حضور سبز و معطر همراه با بصیرت و معرفت‌تان در «کانال جشنواره شعر» هستیم

بی‌شک کار سترگ شما آن قدر شریف و ارزشمند هست که پاسخگوی این‌همه شکوه و بزرگی، تنها نگاه کریمانه‌ی شهید و الطاف واسعه خدای شهید، نصیب درگاه شماست. ‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha