کد خبر 202005
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار به آزادسازی حریم نارین قلعه میبد

اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار به آزادسازی حریم نارین قلعه میبد

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی حریم نارین قلعه میبد خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ آخوندی با بیان اینکه برای آزاد سازی حریم نارین قلعه با پیگیری‌های فرماندار تاکنون یک میلیارد تومان جذب شده است گفت: این اعتبار از محل سفر دوم ریاست محترم جمهوری است و قرار است درسال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ برای آزادی سازی این حریم هزینه شود.

آخوندی افزود: امسال برای احداث جایگاه ویژه بافت زیلوی بزرگ هم ۴ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و میبد به عنوان شهر جهانی زیلو زیرساخت بهتری از لحاظ تولید پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در روستای محمد آباد از توابع بخش مرکزی هم ۵۰۰ میلیون تومان برای مرمت مسجد جامع این روستا اختصاص داده شد تا وضعیت خوبی را پیدا کند.

 نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی هم با اشاره به ساماندهی راسته بازار گفت: شهرداری تاکنون نزدیک سه میلیارد تومان برای ساماندهی راسته بازار هزینه کرده است.

میرمحمدی افزود: با پیگیری‌های که شد مقرر شد؛ قریب ۸ میلیارد تومان اعتبار در اختیار شهرداری قرار گیرد تا برای زیر ساخت آب، گاز و برق و هم برای سنگ فرش این بازار هزینه و قبل از ماه محرم شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم. 

مدیرکل میراث فرهنگی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از محل احداث خیابان درمحدوده طرح تفضیلی و جامع میبد، راسته بازار، بافت‌های تاریخی و خیابان‌های مورد نظر برای آزادسازی درمنطقه شهیدیه بازدید و طرح‌های این مناطق را بررسی کردند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha