کد خبر 201987
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

مدیریت شهری قزوین حامی ورزش و ورزشکاران است/ بهره برداری از بزرگترین جاده سلامت کشور در آینده نزدیک

مدیریت شهری قزوین حامی ورزش و ورزشکاران است/ بهره برداری از بزرگترین جاده سلامت کشور در آینده نزدیک

شهردار قزوین با اشاره به اینکه بزرگترین جاده سلامت کشور در شهر قزوین در ماه های آتی به مرحله بهره برداری خواهد رسید، گفت: در حال حاضر ۶ کیلومتر از جاده سلامت قزوین از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تا امام زاده باراجین به بهره برداری رسیده و ادامه این پروژه نیز در حال اتمام است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سومین آئین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان قزوین عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

مهدی صباغی شهردار قزوین در این مراسم اظهار کرد: قزوین سرمایه های ورزشی و قهرمانان خوش نامی تربیت کرده و مهد بسیاری از ورزشکاران موفق در سطح ملی و فراملی است و می طلبد مسئولان و دلسوزان ورزش استان در جهت رشد و توسعه ورزش در این خطه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی اضافه کرد: شهرداری قزوین نیز در کنار سایر دستگاه های متولی در جهت رشد و توسعه این امر مهم گام خواهد برداشت و بیش از بیش از این جامعه پرافتخار حمایت خواهد کرد.

شهردار قزوین در ادامه تصریح کرد: همانطور که قهرمانان عزیز از سرمایه های مهم به حساب می آیند باید به فکر جایگزینی برای نسل های آینده ورزشی استان قزوین بود و این امر با حمایت و پشتکار مسئولین قطعا به ثمر خواهد نشست.

صباغی ضمن اشاره به اینکه بزرگترین جاده سلامت کشور در شهر قزوین در ماه های آتی به مرحله بهره برداری خواهد رسید، افزود: در حال حاضر ۶ کیلومتر از جاده سلامت قزوین از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تا امام زاده باراجین به بهره برداری رسیده و ادامه این پروژه نیز در حال اتمام است.

وی بیان کرد: ادامه پروژه جاده سلامت قزویت از ابتدای جاده تالار شهر تا مزار شهدای گمنام گسترش پیدا کرده و توسط معاونت عمرانی شهرداری قزوین در حال انجام کار است و در ماه های آتی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است این مراسم به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین جهت تقدیر از ۱۰۰ قهرمان ورزشی ملی و فراملی قزوینی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha