کد خبر 201986
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

مشارکت ۲۷ میلیارد تومانی مردم شهرستان البرز در کمک به نیازمندان

مشارکت ۲۷ میلیارد تومانی مردم شهرستان البرز در کمک به نیازمندان

رئیس کمیته امداد شهرستان البرز گفت: مردم شهرستان البرز طی سال گذشته با مشارکت در طرح های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره)، بیش از ۲۷ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حسین اصلی بیگی طزرکی اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به نیازمندان و محرومان است که در این راستا منابع این نهاد کمک های مردمی و منابع داخلی است.

وی ادامه داد: یکی از بابرکت ترین و مهمترین منابع تأمین کمک به نیازمندان و محرومان کمک های مردمی است که توسط اقشار مختلف اهداء می شود و این کمک ها در قالب طرح های مختلف جمع آوری شده و براساس نیت نیکوکار، برای نیازمندان هزینه می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان البرز با اشاره به مشارکت مردمی در سال گذشته اعلام کرد: مردم شهرستان البرز طی سال گذشته با مشارکت در طرح های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره)، بیش از ۲۷ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند.

این مسئول اضافه کرد: از این میزان مشارکت بیش از چهار میلیارد و ۳۷۸ میلیون تومان اطعام و افطاری، بیش از ۵۴۶ میلیون تومان نذر و قربانی، بیش از ۱۸۵ میلیون تومان کمک جهیزیه طرح کوثر و بیش از سه میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان مشارکت در طرح احسان حسینی بوده است.

اصلی بیگی عنوان کرد: همچنین در این مدت بیش از دو میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان مردم شهرستان البرز در جشن نیکوکاری، بیش از ۱۸۱ میلیون تومان در تأمین مسکن نیازمندان و بیش از ۳۲۵ میلیون تومان در طرح شفاء کمک به درمان بیماران مشارکت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت بیش از یک میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومانی در جشن عاطفه ها، مشارکت بیش از دو میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومانی در جشن نیکوکاری و مشارکت بیش از ۱۲۴ میلیون تومان در کمک فرهنگی به نیازمندان از دیگر کمک های ارائه شده مردم نیکوکار البرز طی سال گدشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان البرز گفت: مابقی کمک های مردم در قالب طرح های دیگر ارائه شده است که همه این کمک ها در همین منطقه و برای نیازمندان همین منطقه صرف شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی اختصاصی شهرستان البرز # ۰۲۸۱*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha