کد خبر 201976
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

وزش باد شدید در راه تهران

وزش باد شدید در راه تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به وزش باد شدید گفت: توصیه اکید در این زمینه استحکام بناهای نیمه‌کاره و سست و محکم کردن تابلوهای تبلیغاتی و اجتناب مردم از قرار گرفتن در این محیط‌ها و عدم پارک خودرو زیر درختان است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر ناپایداری همرفتی و وزش باد شدید در استان تهران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه تا روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه شاهد این ناپایداری خواهیم بود.
وی در خصوص وزش باد شدید (تندباد لحظه‌ای) طی روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه در نیمه جنوبی استان تهران هشدار داد و بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها خیزش موقت گردوخاک، کاهش کیفیت هوا در نواحی مذکور مورد انتظار بوده و توصیه اکید مدیریت بحران در این زمینه استحکام بناهای نیمه‌کاره و سست و محکم کردن تابلوهای تبلیغاتی و اجتناب مردم از قرار گرفتن در این محیط‌ها و عدم پارک خودرو زیر درختان است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ابراز کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها در نیمه شمالی به ویژه ارتفاعات استان تهران نیز احتمال وقوع رگبار و رعدوبرق و بارش تگرگ وجود دارد که در این زمینه نیز توصیه می‌شود کوهنوردان طی روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.
یزدی‌مهر در ادامه با تاکید بر ضرورت آمادگی همه‌جانبه دستگاه‌های ذیل مدیریت بحران به واسطه انجام مانورهای مختلف تصریح کرد: ابلاغ صدور هشدار برای تمام دستگاه‌های تابعه انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha