کد خبر 201940
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

اسپالتی ماندنش در ناپولی را تأیید کرد

اسپالتی ماندنش در ناپولی را تأیید کرد

سرمربی تیم فوتبال ناپولی به نوعی تأیید کرد قصد دارد به همکاری‌اش با این باشگاه ایتالیایی ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ لوچانو اسپالتی که این فصل دست به کار بزرگی زد و تیم فوتبال ناپولی را در فاصله پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری A ایتالیا، آن هم پس از 33 سال به قهرمانی در سطح اول فوتبال ایتالیا رساند، به نوعی تأیید کرد برای تمدید یک ساله قراردادش با این باشگاه به توافق رسیده است. آئورلیو دلورنتیس رئیس باشگاه ناپولی شب گذشته (جمعه) ملاقاتی با اسپالتی داشته و در کنار خوردن شام با یکدیگر، تأکید کرده که باشگاه ناپولی در این تابستان بهترین دارایی خود (اسپالتی) را حفظ خواهد کرد.

لوچانو اسپالتی 64 ساله که قرارداد فعلی‌اش با ناپولی تا پایان فصل آینده اعتبار دارد، در حالی که در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) شاگردانش مقابل مونتزا در هفته سی‌وپنجم سری A از سوی خبرنگاران حاضر در محل مورد تشویق قرار گرفت، گفت: ما شب گذشته ملاقات مثبتی با دلورنتیس داشتیم. مطمئنم که آینده هیجان‌انگیز خواهد بود.

وی افزود: باشگاه ناپولی به من این فرصت را داد که به روشی خاص کار کنم و بازیکنان جوان باکیفیتی را به خدمت بگیرم. آینده مهمی وجود خواهد داشت، ما می‌توانیم چرخه‌ای را با این تیم آغاز کنیم. شب خوبی بود و آنچه را که باید می‌گفتم به رئیس (دلورنتیس) گفتم و راضی هستم.

ناپولی در حال حاضر با 83 امتیاز صدرنشین سری A ایتالیاست و با یوونتوس که نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش است، 17 امتیاز برتری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha