کد خبر 201871
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

با انجام آزمایش DNA؛

پیکر سه شهید دفاع مقدس شناسایی شد

پیکر سه شهید دفاع مقدس شناسایی شد

با تلاش گروه‌های تفحص شهدا، پیکر سه شهید دفاع مقدس پس از سال‌ها دوری از وطن، از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ با تلاش گروه‌های تفحص شهدا، پیکر سه شهید دفاع مقدس با عناوینی همچون «نصرت‌اله منصورپور هشتجین»،«یوسف اصغری»، «صفر رجبی سلطان‌آباد» از طریق آزمایش DNA پس از سال‌ها دوری از وطن، کشف و شناسایی شد.

شهید نصرت‌اله منصورپور هشتجین

با تلاش گروه‌های تفحص شهدا، پیکر مطهر شهید «نصرت‌اله منصورپور هشتجین» پس از سال‌ها دوری از وطن، کشف و شناسایی شد.

شهید والامقام نصرت‌اله منصورپور در روز ۳۰ فروردین سال ۴۵ متولد و در سوم اسفند سال ۶۲ در عملیات خیبر در منطقه مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در منطقه برجای ماند.

شهید یوسف اصغری

با تلاش گروه‌های تفحص شهدا، پیکر مطهر شهید "یوسف اصغری" پس از سال‌ها دوری از وطن، کشف و شناسایی شد.

شهید والامقام یوسف اصغری در سوم اسفند سال ۴۵ متولد و در ۳۰ بهمن سال ۶۲ در سن ۱۷ سالگی، در عملیات خیبر در منطقه مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در منطقه برجای ماند.

با تلاش گروه‌های تفحص شهدا، پیکر مطهر شهید یوسف اصغری پس از حدود ۴۰ سال کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و امروز جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید اصغری، خانواده این شهید را از چشم‌انتظاری در آوردند.

شهید صفر رجبی سلطان‌آباد

با تلاش گروه‌های تفحص شهدا، پیکر مطهر شهید «صفر رجبی سلطان‌آباد» پس از سال‌ها دوری از وطن، کشف و شناسایی شد.

شهید والامقام صفر رجبی در ۹ دی سال ۱۳۰۸ متولد و ۲۳ فروردین سال ۶۲ در سن ۵۳ سالگی، در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در منطقه برجای ماند.

با تلاش گروه‌های تفحص شهدا، پیکر مطهر شهید صفر رجبی پس از حدود ۴۰ سال کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و امروز جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید رجبی، خانواده این شهید را از چشم‌انتظاری در آوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha