کد خبر 201867
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

وزیر ارتباطات اعلام کرد؛

یک میلیون نفر از اینترنت کودکان استفاده کرده‌اند

یک میلیون نفر از اینترنت کودکان استفاده کرده‌اند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خواهشم از مدیران مدارس این است که سرویس اینترنت کودکان را برای پدر و مادرها آموزش و توضیح دهند زیرا والدینی که بچه کوچک دارند حتما در زمینه استفاده کودکانشان از فضای مجازی دغدغه دارند.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ عیسی زارع پور در حاشیه آیین امضای تفاهم نامه و آغاز عملیات اجرایی اتصال پر سرعت مدارس کشور، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا، درباره میزان استقبال از اینترنت کودکان اظهار کرد: آخرین آماری که ما در این زمینه داریم این است که یک میلیون نفر از این خدمت استفاده کرده‌اند اما ما یک جامعه بیش از ۱۶ میلیون دانش آموز داریم که آرزو داریم همه از این امکان استفاده کنند.

وی افزود: هرچقدر استفاده بیشتر باشد، اشکالات کار  مشخص‌تر و روز به روز بهتر خواهد بود، خواهشم از همه مدیران مدارس این است که در انجمن اولیاء و مربیان این سرویس را برای پدر و مادرها آموزش و توضیح دهند. حتما والدینی که بچه کوچک دارند دغدغه‌مند هستند که در استفاده از فضای مجازی آسیب نبینند.

زارع پور گفت: این امکانی که وزارت ارتباطات فراهم کرده، همانگونه که اعلام کردم ممکن است اشکالاتی داشته باشد، بنابراین هر چه قدر بیشتر استفاده شود و بازخوردهای بیشتری دریافت کنیم این کار را تکمیل تر خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha