کد خبر 201843
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

ستار همدانی در گفتگو با «حیات»:

استقلال به چیزی که استحقاقش را داشت نرسید/ حواشی مدیریتی به نتایج تیم ضربه زد

استقلال به چیزی که استحقاقش را داشت نرسید/ حواشی مدیریتی به نتایج تیم ضربه زد

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر و عدم قهرمانی آبی‌پوشان صحبت کرد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال در لیگ برتر و از دست رفتن قهرمانی اظهار داشت: استقلال فصل خوبی را در مجموع سپری کرد و با وجود فراز و نشیب‌های فراوانی که داشت عملکردش در مجموع مثبت بود و من فکر می‌کنم از لحاظ نتیجه و جایگاه جدول به چیزی که مستحقش بود نرسید. وضعیت فنی استقلال در این فصل خوب بود و نمایش چشم نوازی در اکثر بازی‌ها از خودش ارائه داد ولی مشکلات ریز و درشتی که پررنگ‌ترین آن مربوط به مسائل مدیریتی و مشکلات مالی و حذف از آسیا بود تاثیر منفی خودش را روی تیم گذاشت و به نتایج تیم ضربه زد و باعث شد قهرمانی از دست برود. این را هم نمی‌توان کتمان کرد هم پرسپولیس هم سپاهان تیم‌های خوب و قدرتمندی بودند و از همان ابتدای فصل مشخص بود رقابت سنگینی میان این سه تیم حاکم است.

وی افزود: کلید این رقابت نتیجه دربی بود که به نظرم در آن بازی هم استقلال بدشانسی آورد و شایسته شکست نبود. دو تیم بازی پایاپایی داشتند و موقعیت چندانی هم خلق نکردند ولی روی یک اتفاق پرسپولیس به گل رسید و استقلال هم بعد از آن دیگر نتوانست جبران کند و نتیجه را واگذر کرد. وقتی در چنین دیدارهای مهم و کلیدی خوش شانس باشید در پایان فصل به عنوان قهرمانی می‌رسید و وقتی بدشانس باشید قهرمانی را از دست می‌دهید. شانس بخش مهمی از فوتبال است و نباید این را فراموش کرد.

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل استقلال و  مس رفسنجان گفت: استقلال عملاً لیگ برایش تمام شده بود و فقط برای اعاده حیثیت خودش می‌جنگید و خیلی مهم بود که بازیکنان روحیه برتری طلبی خودشان را در این شرایط حفظ کنند و این مشخصه بازیکنان را تحسین می‌کنم که توانستند این بازی دشوار را با وجود عقب افتادن به پیروزی برسانند. امیدوارم استقلال در بازی آخر خودش مقابل تراکتور هم به برتری برسد و فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کند.

همدانی در پایان گفت: حالا که لیگ برای استقلال تمام شده از بازیکنان می‌خواهم تمام تمرکز خود را روی جام حذفی بگذارند تا با کسب قهرمانی در این تورنمنت جبران مافات کرده و دل هواداران را شاد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha