کد خبر 201827
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با هنیه

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با هنیه

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تجلیل از مقاومت ملت فلسطین و گروه‌های جهادی در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی از فلسطین و مقاومت مشروع آن تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ در تماس تلفنی امروز (جمعه) ۲۲ اردیبهشت ماه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، آخرین تحولات فلسطین و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این گفت‌وگو، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور هدفمند رهبران مقاومت، هدف قرار دادن اماکن مسکونی و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین به ویژه زنان و کودکان و نقض آشکار حقوق بشر توسط این رژیم را به شدت محکوم کرد و این اقدامات را نشانه ضعف و درماندگی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت مردم و گروه‌های فلسطینی خواند.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و گروه‌های جهادی در برابر این تجاوزات، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی از فلسطین و مقاومت مشروع آن علیه اشغالگران صهیونیست تأکید کرد.

اسماعیل هنیه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن ابلاغ سلام‌های گرم خود به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اسلامی ایران و تشکر از مواضع سیاسی کشورمان در حمایت از فلسطین، بر آمادگی ‌کامل مقاومت و هماهنگی نزدیک میدانی گروه‌های مقاومت برای مقابله با حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و روحیه بالای مردم فلسطین تأکید کرد.

وی افزود: مقاومت سرنوشت این تجاوز صهیونیستی را تعیین خواهد کرد و رژیم اسرائیل چاره‌ای جز تسلیم ندارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha