کد خبر 201783
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

افزایش شمار شهدای غزه در حملات هوایی رژیم صهیونیستی

افزایش شمار شهدای غزه در حملات هوایی رژیم صهیونیستی

شمار شهدای فلسطینی تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از روز سه شنبه گذشته تا کنون به ۳۰ نفر افزایش یافت که ۶ نفر از شهدا، کودک و ۳ نفر زن هستند.

به گزارش گروه بین الملل حیات، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۳۰ نفر از جمله شش کودک و سه زن به شهادت رسیده اند و ۹۳ نفر هم زخمی شده‌اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، ادامه حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در غزه، پاسخ موشکی رزمندگان مقاومت را به همراه داشته. رسانه‌ها از شنیده شدن صدای آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه و همچنین شهر تل آویو در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر قدس هم به نقل از منابع دیپلماتیک از توقف تمام تماس‌ها درباره برقراری آتش بس خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از ابتدای جنگ تاکنون بیش از ۸۰۰ موشک از غزه شلیک شده است.

از سوی دیگر، سخنگوی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صهیونیست‌ها هشدار داد که مسیر مقاومت با هیچ عملیات تروری متوقف نخواهد شد و به مقابله با دشمن صهیونیستی در چارچوب عملیات انتقام آزادگان مصمم هستیم. ابو حمزه گفت رزمندگان مقاومت برای گسترش دامنه آتش تا هر زمان که نبرد ادامه یابد، آمادگی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha