کد خبر 201736
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

انتقاد یک هنرمند از باج‌خواهی هنری برخی ادارات در کهگیلویه و بویر احمد

انتقاد یک هنرمند از باج‌خواهی هنری برخی ادارات در کهگیلویه و بویر احمد

هنرمند استان کهگیلویه و بویراحمد از باج خواهی هنری در این استان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هنرمندان این استان حاشیه هایی هم داشت جواد هادی اصل یکی از مستندسازان این استان که در حوزه مستند طبیعی کار می‌کند و البته عکسها و مستندهایی از پلنگ دنا همواره در فضای مجازی و همچنین رسانه ها دیده می شود انتقادات تند و تیزی نسبت به بی توجهی به مستندسازان فعالیت های خود داشت.

هادی اصل در ابتدای صحبت‌های خود یک تابلو منقش به تصویر یک پلنگ دنا از آثار خود را به استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدیه داد و سپس گفت به خاطر این عکس ناسزا های زیادی شنیدم که حاصل سال‌ها تلاش من بوده از زن و زندگی و فرزند خود گذشتم تا بتوانم چنین اثری را تولید کنم.

هادی اصل در ادامه اظهارات خود گفت: چرا برای هر کار هنری که در این استان می خواهیم انجام دهیم باید باج بدهیم برای اینکه بتوانیم یک اثر هنری خوب در استان خودم تولید کنم باید به بعضی از دستگاه ها حتی رشوه هم بدهم.

وی در ادامه با بیان اینکه کاری به اداره ارشاد و حوزه هنری ندارم آنها همکاری خوبی با ما دارند به شدت از عملکرد محیط زیست استان انتقاد کرد و گفت؛ هر کجا که بودم را روی سر می‌گذاشتند اما در استان کهگیلویه و بویراحمد باید التماس کنیم تا بتوانیم یک اثر هنری از استان خودمان تولید کنیم.

وی در ادامه اظهارات خود به ساخت سدها در استان اشاره کرد و با انتقاد از دوگانگی در ساخت سدها گفت: چرا برای خوشایند دیگران نباید سد آبریز ساخته شود اما سد خرسان ۳ که استان ما را نابود میکند باید ساخته شود تا مردم سادات محمودی به استان های دیگری بروند و کارگر برنجکاری شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha