کد خبر 201735
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

گروه‌های جهادی خار چشم بدخواهانند/ جهادگران نیروی متخصص تربیت کنند

گروه‌های جهادی خار چشم بدخواهانند/ جهادگران نیروی متخصص تربیت کنند

فرمانده سپاه الغدیر در جمع جهادگران شهرستان تفت حاضر شد و گفت: گروه‌های جهادی خار چشم دشمنان و بدخواهانند و این مهمترین ویژگی تفکر جهادی است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار حسین زارع کمالی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی طرح‌های جهادی شهرستان تفت را افتتاح و از پروژه‌های در دستور کار بازدید کرد.

وی در مراسم افتتاح طرح جاده بین مزارع مزرعه میرزا دهیاری بنادکوک از توابع این شهرستان، اظهار کرد: سپاه و بسیج با تمام ظرفیت در خدمت مردم است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در این طرح که به طول دو کیلومتر اجرایی شده است، ۷۰ تن قیر در ۱۰ هزار و ۳۰۰ مترمربع آسفالت مصرف شده است.

این جاده یکی از آرزوهای دیرینه  مردم روستاهای این بخش بوده که به همت نیروهای جهادی بسیج و سپاه بعد از چند سال معطلی اجرایی و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

سردار زارع کمالی در ادامه سفر خود به تفت از پروژه ساخت منازل مسکونی محرومین در اسلامیه بازدید و ساختمان قرارگاه شهید حاج احمد متوسلیان این شهرستان را نیز افتتاح کرد.

وی در آئین افتتاح این قرارگاه اظهار کرد:گروه‌های جهادی با انجام مأموریت محوله خار چشم دشمنان ملت ایران شدند و این مهمترین ویژگی تفکر جهادی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: تربیت و پرورش کادر نیروی انسانی جهادی برای تمدن نوین اسلامی از دیگر مأموریت‌های جدی گروه‌های جهادی است که باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

سردار زارع کمالی تربیت کادر تخصصی برای نظام انقلاب اسلامی از جمله اقدامات انجام شده و موثر گروه‌های جهادی است که باید بیشتر حمایت شود.

وی در پایان سخنان خود با بیان این‌که فعالیت جهادی مسیر عاقبت بخیری است، خاطرنشان کرد: تفکر جهادی زمینه ساز توسعه پایدار بر گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha