کد خبر 201734
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

لزوم ورود هوشمندانه هلال‌احمر به موضوع جوانی جمعیت/پیری کشور را زمین‌گیر می‌کند

لزوم ورود هوشمندانه هلال‌احمر به موضوع جوانی جمعیت/پیری کشور را زمین‌گیر می‌کند

معاون استاندار یزد گفت: جمعیت هلال‌احمر استان می‌تواند در راستای خدمت هوشمندانه، به بحث جوانی جمعیت نیز ورود کرده و در این زمینه فعالیت کند.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ علی اکبر عزیزی، صبح امروز به  مناسبت هفته جمعیت هلال‌احمر، با حضور در ستاد این مجموعه در استان ضمن تبریک به مدیرعامل و کارکنان هلال‌احمر، از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: هلال‌احمر استان در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و همواره در حوادث و بحران‌ها همچون سیل سال گذشته، اسکان سیل‌زدگان، فاجعه قطار و... پیش‌قراول بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد،  خدمت هوشمندانه را از ویژگی‌های شاخص جمعیت هلال‌احمر برشمرد و افزود: همه ما امروز باید در عملکردهایمان هوشمندانه عمل کنیم چراکه فرصت آزمون و خطا وجود نداشته، دقت و عمل به موقع از اهمیت بالایی برخوردار است.

عزیزی همچنین خواستار ورود جمعیت هلال‌احمر به موضوع جوانی جمعیت شد و گفت: با توجه به وجود جمعیت جوان در جامعه هدف، این ظرفیت در هلال‌احمر وجود داشته و با توجه به اهمیت ازدواج و فرزند آوری، می‌توانید در این زمینه تأثیرگذار باشد.

معاون استاندار یزد یادآور شد: پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و پیشرفت‌های علمی و دفاعی امروز کشور مرهون جوانان بوده و هست و آنچه می‌تواند کشور را زمین‌گیر کرده و با چالش روبرو کند موضوع پیری جمعیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha