کد خبر 201733
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

استاندار همدان:

پیوست فرهنگ پهلوانی، ورزش کشورمان را از جهان متمایز کرده است

 پیوست فرهنگ پهلوانی، ورزش کشورمان را از جهان متمایز کرده است

استاندار همدان گفت: پیوست فرهنگ فتوت و پهلوانی؛ افتخارات فراملی ورزشکاران کشورمان را از سایر کشورهای مختلف جهان متمایز کرده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ علیرضا قاسمی فرزاد روز پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران فراملی استان همدان اظهار داشت: فرهنگ پهلوانی ویژگی ناب و منحصر به فرد نام آوران کشورمان در عرصه‌های فراملی است و همواره فتوت را مقدم بر قهرمانی می‌دانند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی کشوری پهلوان پرور است و افتخار می‌کنیم به وجود قهرمانان با فتوت که در عرصه‌های بین المللی نام و پرچم مقدس کشورمان را طنین‌انداز می‌کنند.

استاندار همدان با اشاره به رویکرد حمایت دولت سیزدهم در حوزه ورزش گفت: اعتبار بسیار مناسبی به برکت سفر رییس جمهور طی سال گذشته به توسعه زیرساخت‌های ورزش استان همدان اختصاص یافت که بخشی از آن را جذب کردیم و امسال نیز بخش باقی مانده پرداخت خواهد شد.

وی تلاش های های متولیان و دست اندرکاران امر ورزش استان همدان در توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی قابل تقدیر دانست و گفت: باید رویکرد ها باید به سمت مردمی کردن و افزایش میزان مشارکت در این حوزه باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این آیین گفت: ۱۲۹ قهرمان، داوران و مربیان فرا ملی این استان پس از سه سال وقفه مورد تجلیل قرار گرفتند و امیدواریم این مراسم در ادامه مسیر موفقیت آن‌ها به ویژه در سال جاری انگیزه بخش باشد.

علی حقیقی اظهار داشت: ظرف حدود یک سال گذشته سعی کردیم با ایجاد فضای اتحاد و همدلی، ورزش استان را در عرصه‌های همگانی و قهرمانی به خوبی پیش ببریم و به دستاوردهای خوبی رسیدیم.

وی اضافه کرد: تجلیل از قهرمانان، داوران و مربیان فراملی یکی از مطالبات اصلی هیات‌های ورزشی استان همدان در این سال‌ها بود و با مساعدت مدیران ارشد به ویژه استاندار همدان این مهم تا حدود زیادی محقق شده است.

حقیقی در ادامه توسعه زیرساخت‌های ورزشی را از مطالبات اصلی مردم در شهرهای مختلف استان همدان دانست و ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام را اولویت قرار داده‌ایم و از سال گذشته تاکنون بسیاری از طرح‌های نیمه تمام را تکمیل کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بدون اشاره به تعداد طرح های نیمه تمام ، گفت: امسال با تلاش و پیگیری‌های انجام شده درصدد تکمیل بخشی دیگر از طرح‌های ورزشی نیمه تمام در سطح استان هستیم.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان نیز گفت: ورزش همگانی امروزه دغدغه مقام معظم رهبری و دلسوزان کشور است و کم توجهی به این حوزه آسیب جبران ناپذیر دارد.

هادی سبزواری افزود: جایگاه بسیار خوبی برای ورزش همگانی همدان در کشور ایجاد شده و توانسته‌ایم با برگزاری برنامه‌های باشکوه و متنوع، مشارکت مردم را شاهد باشیم.

در این آیین از ۱۵ داور، ۲۱ مربی و ۹۲ قهرمان فراملی که در سال های ۹۹ تا ۱۴۰۱ صاحب عنوان بین المللی، آسیایی و جهانی شده اند قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha