کد خبر 201677
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ملارد خبر داد؛

آزادسازی ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی در ملارد/۱۴۳۰ مترمربع تخریب شد

آزادسازی ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی در ملارد/۱۴۳۰ مترمربع تخریب شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ملارد از آزادسازی ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این اقدام ۱۴۳۰ مترمربع محوطه سازی و ۱۳ هزار و ۱۰۰ متر دیوار کشی تخریب شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حمید احمدی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با لاشاره به اینکه طی روز گذشته از تفکیک اراضی کشاورزی این شهرستان در روستاهای «ارغش آباد» و «علی بیات» خبر داده بود اظهار داشت: در این راستا ۱۲۷ قطعه ساخت و ساز غیرمجاز در روستای «علی بیات» و «ارغش آباد» شهرستان ملارد و آزادسازی ۱۰ هکتار اراضی کشاورزی انجام شد.

وی در ادامه افزود: صبح روز چهارشنبه با دستور رئیس دادگاه بخش صفادشت و در اجرای تبصره ماده ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی، ۱۲۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز مشتمل بر ۱۳ هزار و ۱۰۰ متر دیوار کشی، ۲۵۵۰ مترمربع بنا و ۱۴۳۰ مترمربع محوطه سازی تخریب شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد ادامه داد: در اجرای این دستور یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان، پلیس ساختمان شهرداری صفادشت و کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی را همراهی کردند. احمدی تاکید کرد: در شهرستان ملارد با توجه به وسعت اراضی و سرعت تأسف آور ساخت و ساز غیرمجاز، عدم تناسب نیرو و امکانات با حجم تغییر کاربری غیرمجاز کاملاً مشهود است و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و باغات مگر با عزم جدی و همکاری همه دستگاه‌های ذیربط میسر نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha