کد خبر 201671
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

سخنگوی کمیسیون اقتصاد در گفتگو با «حیات»:

مشارکت بخش خصوصی در حوزه مسکن، عامل کاهش تورم و اشتغال‌زایی است

مشارکت بخش خصوصی در حوزه مسکن، عامل کاهش تورم و اشتغال‌زایی است

«مرحبا» با اشاره به تاثیر مشارکت و حضور بخش خصوصی در حوزه مسکن، تصریح کرد: حضور و مشارکت نیروهای متخصص و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در عرصه مسکن، می‌تواند عامل کاهش تورم و اشتغال‌زایی در کشور شود.

«مرحبا»، سخنگوی کمیسیون اقتصاد و نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات؛ با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری سه قوه با هدف رفع مشکلات کشور و مردم اظهار کرد: موضوع مسکن یکی از مهمترین و اصلی‌ترین نیازها و دغدغه‌های اکثریت جامعه امروز کشورمان است.

سخنگوی کمیسیون اقتصاد در ادامه با اشاره به تاثیر مشارکت و حضور بخش خصوصی در حوزه مسکن، تصریح کرد: حضور و مشارکت نیروهای متخصص و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در عرصه مسکن، می‌تواند عامل کاهش تورم و اشتغال‌زایی در کشور شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه صنعت ساختمان در ایران بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری است و از امنیت و بازدهی بالایی برخوردار است، بیان کرد : نیاز است که شرایط لازم و امن از سوی دولت برای جذب مشارکت سرمایه‌های داخلی انجام شود، چرا که این امر گامی بزرگ در جلوگیری از خروج ارز و سرمایه از کشور بوده و نتیجه آن پویایی اقتصاد، اشتغالزایی و کاهش تورم  در کشور خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha