کد خبر 201669
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

رئیس کل دادگستری استان ایلام:

دادگستری ایلام از تعطیلی ۲۵ واحد تولیدی جلوگیری کرد

دادگستری ایلام از تعطیلی ۲۵ واحد تولیدی جلوگیری کرد

-رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: طی یک سال گذشته دادگستری ایلام از تعطیلی ۲۵ واحد تولیدی جلوگیری کرده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ عمران علی‌محمدی عصر چهارشنبه در راستای حمایت حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی از کارخانه سیمان در حال احداث شهرستان دهلران بازدیدکرد.

رئیس دادگستری ایلام استان ایلام در این بازدید خاطرنشان کرد: کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی سرمایه ملی و متعلق به مردم‌اند و وظیفه دستگاه قضایی حفظ حقوق بیت المال و عامه مردم است.

وی افزود: ما به دنبال راه اندازی و رفع مشکل واحدهای تولیدی هستیم و راه اندازی کارخانه‌های صنعتی به مهار تورم و رشد تولید کمک خواهد کرد و ما در این جهت قدم‌های اساسی بر خواهیم داشت و در این خصوص بررسی خواهیم کرد چنانچه ترک فعلی اتفاق افتاده باشد ماموریت دستگاه قضا برخورد با آن است.

در ادامه علی‌محمدی از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد و ضمن دیدار با سرمایه گذار و دست اندرکاران این کارخانه در حال احداث دستورات لازم را در جهت رفع موانع و تسریع در راه اندازی آن صادر کرد.

وی عنوان کرد: دادگستری استان در سال ۱۴۰۱ با برگزاری ۵۲ جلسه و ۷۱ مصوبه از تعطیلی ۲۵ واحد تولیدی جلوگیری به عمل آورده و با تلاش‌های صورت گرفته از ۲۲ واحد تولیدی رفع مانع صورت گرفت و ۵ واحد تولیدی که تعطیل بوده به چرخه تولید باز گشت و در این راستا ۳۴۲ نفر به کار بازگشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha