کد خبر 201636
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

رضایی مطرح کرد

آمادگی فراجا در کنترل و مراقبت از مرزها

آمادگی فراجا در کنترل و مراقبت از مرزها

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر توجه به راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا، گفت: مرزبانی در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ نقش اساسی و تاثیرگذار دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار قاسم رضایی در نشست با فرماندهان و معاونان فرماندهی مرزبانی فراجا، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مرزبانی و تسلیت شهادت سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان، گفت: خدا قوت عرض می‌کنم خدمت کلیه مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی انتظامی کشور که با انجام تکالیف و اقدام صحیح و به موقع به وظایف خود عمل می‌کنند.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد فرماندهی مرزبانی فراجا و کسب رتبه برتر در سطح کل نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۱، افزود: هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران دارای تهدید نیست، چرا که ایران اسلامی دارای آرمانی عمیق و روحیه استکبار ستیز دارد، پس می‌طلبد همواره و در همه حال آمادگی‌های لازم را در کنترل و مراقبت از مرزها داشته باشیم.

سردار رضایی بر توجه ویژه به راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا تأکید کرد و اظهار داشت: راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا نیاز به اجرایی کردن و استمرار دارد و لازمه تحقق آن دقت زیاد، سرعت بالا، اشراف کامل و هوشیاری در مأموریت‌ها است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ارتقا توان عملیاتی و رزم مرزبانان و توجه ویژه به سازمان دوم رزم در یگان‌های مرزی را امری ضروری دانست و گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۲ به مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، مرزبانی در تحقق این شعار نقش اساسی و تأثیرگذار دارد که برای این امر مبارزه قاطع با قانون شکنان و قاچاقچیان باید در دستور کار قرار گیرد.

در ابتدای این نشست سردار احمدعلی گودرزی؛ فرمانده مرزبانی فراجا گزارشی از وضعیت امنیتی مرزها و عملکرد مرزبانان در سال ۱۴۰۱ و سال جاری ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha