کد خبر 201526
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

امام جمعه و استاندار زنجان:

شهادت و از جانگذشتگی هنر تربیت شدگان مکتب امام (ره) و انقلاب اسلامی است

شهادت و از جانگذشتگی هنر تربیت شدگان مکتب امام (ره) و انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان تاکید کردند: شهادت و از جانگذشتگی، حق‌طلبی و دفاع از مظلومان و مستضعفان هنر و پیشه تربیت‌شدگان انقلاب اسلامی و نهضت معمار کبیر آن، حضرت امام خمینی (ره) است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان روز چهارشنبه با انتشار پیام تبریک و تسلیتی به مناسبت شهادت سرگرد "مهدی هادی" پلیس امنیت اقتصادی در زنجان، تصریح کردند: به راستی شهادت هنر مردان خداست و تربیت‌شدگان این نهضت مقدس با نثار خون و بذل جان خود برای تحقق آرمان‌های والا و متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با دشمنان وارد میدان عمل خواهند شد.

ایشان افزودند: شهادت مظلومانه سرباز رشید اسلام سرگرد "مهدی هادی" پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در میدان مبارزه با قاچاقچیان و دفاع از امنیت و آرامش مردم فهیم و غیور باعث تأسف و تأثر فراوان شد.

امام جمعه و استاندار زنجان تاکید کردند: با نهایت تأسف و تالم، شهادت مظلومانه این شهید گرانقدر را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، ملت نجیب و شهید پرور و خانواده این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و امیدواریم خداوند منان این شهید والاقدر را با اولیای خود محشور نماید و به بازماندگان این عزیز، صبر و توفیق و عمر با عزت مرحمت فرماید.

سرگرد "مهدی هادی" یکی از کارکنان پلیس امنیت اقتصادی زنجان بامداد سه شنبه در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید.

ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی شهر زنجان با قاچاقچیانی که قصد قاچاق مقادیر زیادی مشروبات الکلی را در مسیر زنجان – تبریز داشتند درگیر شدند که در این درگیری سرگرد هادی بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان با وی، مجروح و بر اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل و به رغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این قاچاقچیان که سه نفر بودند در کمتر از ۲ ساعت با تعقیب و گریز ماموران دستگیر شدند و ۲ دستگاه خودروی حامل مقادیر زیادی از کالای ممنوعه نیز توقیف شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید امروز از مقابل مسجد جامع زنجان تا امامزاده سید ابراهیم (ع) این شهر تشییع و در بهشت سکینه شهرستان سلطانیه به خاک سپرده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha