کد خبر 201495
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری: نظر شخصی برای انتخاب وزنه‌ها نداریم/ سلطانی بعد از طلا انگیزه‌اش کم شد

 سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری: نظر شخصی برای انتخاب وزنه‌ها نداریم/ سلطانی بعد از طلا انگیزه‌اش کم شد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: خوشبختانه از اول اردو هم این موضوع را نداشتیم که ورزشکاری بخواهد نظرات شخصی خودش را برای انتخاب وزنه ها مدنظر قرار دهد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ نواب نصیرشلال پس از قهرمانی حسین سلطانی در مسابقات دسته 81 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا اظهار داشت: سلطانی در یک ضرب عالی ظاهر شد، اما در دو ضرب انتظار ما و خودش بیشتر بود. با توجه به شایطی که پیش آمد یک وزنه بردار قبل از حسین سه وزنه خود را انداخت و سه تا یک دقیقه او تبدیل به دو دقیقه شد و زمان زیادی را از ما گرفت. همین موضوع باعث شد بدن وزنه بردار ما یک مقدار سرد شود.

وی ادامه داد: مورد دوم هم اینکه هر سه حرکت سلطانی پشت سر هم شد و بعد از طلای دو ضرب و مجموع یک مقدار انگیزه اش کاهش یافت. البته رقابتی هم وجود نداشت. در تمرینات از لحاظ فنی به قدر کافی خوب بود. او در اردو 19 کیلوگرم را زده بود. با توجه به اینکه در حرکت اول طلا قطعی شد در حرکات بعدی افزایش رکورد 11، 12 کیلویی داشتیم که یک مقدار غیر منطقی بود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری  در مورد رقابت‌های فردا و حضور کیانوش رستمی و چالش های انتخاب اول گفت: تمام رقابت‌های این مدت خیلی سخت بوده است. ورزشکاران زیادی شرکت کرده و  همه خوب ها و عنواناداران هستند.  تلاش می‌کنیم نیم نگاهی به سهمیه داشته باشیم و هم به مدال فکر کنیم. مشکل خاصی نخواهیم داشت و قطعا چیزی که کادرفنی تصمیم می گیرد برای انتخاب وزنه ها همان خواهد بود  خوشبختانه از اول اردو هم این موضوع را نداشتیم که ورزشکاری بخواهد نظرات شخصی خودش را برای انتخاب وزنه ها مدنظر قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha