کد خبر 201467
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور آئین تودیع و معارفه مدیران کل جدید و سابق بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور، "سید زبیر موسوی" به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد، بنابراین گزارش با حضور نیکزاد آئین معارفه مدیرکل جدید استان برگزار و از زحمات روح الله عمادی تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

روح الله عمادی، مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: در سرفصل‌های وظایف با حمایت‌ها و همکاری همکاران آن چه که در بحث نهضت ملی به ما واگذار شد شاهدیم که اقدامات خوبی انجام شده است و در آینده نزدیک هر آن چه بر عهده ما گذاشته شده به سرانجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه مسکن روستایی استان با حمایت‌های استاندار رو به جلو است، افزود: در زمینه عمران روستایی هم استان وضعیت خوبی دارد و ان شاءالله در ادامه هم همکاران این مسیر را به خوبی جلو خواهند برد.

عمادی اظهارکرد: اعتبارات عمرانی استان با همکاری همه مسئولین وضعیت خوبی دارد. در استان هر اقدامی کار شد با همت همه همکاران بوده است.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از همه تشکر می‌کنم و اگر جایی سفت و سخت گرفتم و کسی ناراحت شد حلالیت می‌طلبم و همچنین از مجموعه مدیریتی استان بخصوص استاندار که همواره ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

زیبر موسوی، مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: ما سربار نظام هستیم و هر کجا که لازم دیده شد خدمت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از اعتماد به خود تشکر می‌کنم، افزود: از زحمات آقای عمادی تقدیر می‌کنم و در مسئولیت جدید برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

موسوی بیان کرد: امیدوارم با همراهی همکاران، به تکلیف خود که خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است، عمل کنم.

گفتنی است که عمادی به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان منصوب می‌شود.

موسوی از نیروهای بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد بود که پس از انتصاب نیکزاد در بنیاد کشور، به تهران رفت. وی متولد  ۱۳۶۵ روستای کریک شهرستان دنا بوده و دارای مدرک کارشناسی است. موسوی ناظر پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر مالی و پشتیبانی تونل آزادراه تهران شمال و همچنین مدیر پروژه‌های شرکت نوسازی و عمران اکباتان بوده است.

"اکبر نیکزاد"، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این مراسم گفت: هر کسی سلیقه کاری خاص خود را دارد سلیقه کاری من این است در جاهایی که مدیران تغییر می کنند حتماً خودم باید حضور داشته باشم وظیفه خود می‌دانم که در مراسم باشم شاید دیگران رفتار دیگری داشته باشند اما من شخصا این وظیفه را انجام می‌دهم.

وی افزود: کار سخت و دشواری در بنیاد داریم، ما کارگر مردم هستیم و مردم کارفرما هستند، اصولاً چیزی به نام وقت ندادن به مردم نداریم و درب اتاق من به روی مردم باز است.

نیکزاد با اشاره به درخواست‌ برخی نمایندگان استان خوزستان جهت معرفی مدیرکل بنیاد مسکن آن استان اظهارکرد: خدمت آن بزرگواران عرض کردم ما مانند کارگری هستیم که سر میدان برای رفتن بر سر ایستاده ایم، ما هیچ تفاوتی در بنیاد مسکن با کارگران نداریم، مردم کارفرمای ما هستند و باید کار را به خوبی تحویل مردم بدهیم.

رئیس بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: تنها چیزی که مردم از ما طلب می‌کنند کار کردن برای آنهاست و لذا در بنیاد مسکن حق کار اضافی دیگری را نداریم، اگر نتوانیم کار انجام دهیم دردی از بنیاد مسکن دوا نخواهد شد و وظیفه ما صرفا خدمت کردن به مردم به خصوص روستاییان است.

نیکزاد تصریح کرد: هفته ای دو تا سه روز در استان های کشور هستم تا برای رفع مشکلات مردم گره گشایی کنم.

وی با بیان اینکه هرگز اجازه نداریم در بنیاد مسکن اسراف و ریخت و پاش داشته باشیم، ادامه داد: ما دنبال رفع مشکلات محرومان از جمله مسکن آنها هستیم این کارها با ریخت و پاش محقق نخواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه در دفتر مرکزی اصولاً وقت گرفتن چیز بی معنایی است و ما تمام وقت در خدمت مردم خواهیم بود، عنوان کرد: با همین دست فرمان در بنیاد مسکن جلو می رویم و فقط باید هدف خدمت باشد. نمی‌توانیم ریخت و پاش کنیم و کار مردم را هم انجام ندهیم در کارهایمان پیچیدگی هم نداریم.

نیکزاد با بیان اینکه ۶۰ هزار روستا در سطح کشور داریم که ۴۰ هزار روستاهای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی آنها مصوب شده است، تاکید کرد: افق طرح های هادی ۱۰ سال است و هر سال ۴۰۰۰ باید طرح هادی را بازنگری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه از بانک ها گرفته تا دهیاری ها و شوراهای روستا باید دست به دست هم بدهیم تا روستاها نوسازی شوند، اظهارکرد: اگر غفلت کنیم و نظارتی نباشد با جان مردم بازی کرده‌ایم. در بحث مسکن شهری هم از دغدغه‌های رهبری معظم و رئیس جمهور است بنیاد مسکن با همه توان پای کار آمده است و توسط وزیر از عملکرد بنیاد مسکن قدردانی شد.

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه نبض اقتصاد ما در روستاهاست؛ تصریح کرد: باید کاری کنیم که مردم در روستاها بمانند و تولید کننده باشند. وام ۲۰۰ میلیون تومانی کش و قوس فراوانی داشت و در نهایت رئیس‌جمهور در جلسه دولت نهیب زدند و مشکل رفع شد.

نیکزاد با اشاره به تغییر و تحول در بنیاد مسکن بیان کرد: آقای جنتی انسان پر تلاشی بود که در خوزستان منشا خدمات زیادی شد؛ آقای عمادی هم اشراف کامل به خوزستان دارند و به همین خاطر از او در استان خوزستان استفاده کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha