کد خبر 201434
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

امیرآبادی فراهانی قرائت کرد؛

بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر و تشکر از جهادگران سازمان بسیج سازندگی

بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر و تشکر از جهادگران سازمان بسیج سازندگی

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه 19 اردیبهشت، بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر و تشکر از جهادگران سازمان بسیج سازندگی را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ احمد امیرآبادی فراهانی عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی 1402/2/19 بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر و تشکر از جهادگران سازمان بسیج سازندگی را قرائت کرد.

بسمه تعالی

امروز بسیج سازندگی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه های سرنوشت ساز کشور با حضور آگاهانه، تعیین کننده و متعهدانه و بابصیرت خود تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است. همچنان هوشمندانه در صحنه خدمت به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته که روز به روز نیز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی یادگار حضرت امام (ره) در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران است که توانسته با تفکر جهادی در عرصه های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد، لذا امروز پس از گذشت 23 سال از عمر بابرکت خود با درک شرایط کشور و نیاز به حمایت از اقتصاد منهای نفت، حرکت در مسیر شعار سال را رسالت اصلی خود می داند و با تمام قوا برای تحقق این اصل مهم و مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا حرکت خواهد کرد. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالروز تاسیس این سازمان ارزشمند به تمامی جهادگران بسیج سازندگی در سراسر کشور، این سالروز را تبریک و تهنیت عرض کرده و تقدیر و تشکر می نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha