کد خبر 201408
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

معاون استاندار زنجان:

برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام (ره) در زنجان با رویکرد مردمی برگزار می‌شود

برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام (ره) در زنجان با رویکرد مردمی برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام (ره) در زنجان برای اثربخشی هرچه بیشتر با محوریت مردم و رویکرد مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ابوالفضل رفیعی روز سه شنبه در ستاد برگزاری بزرگداشت سالگرد رحلت امام و قیام ۱۵ خرداد افزود: برنامه بزرگداشت این ایام را نباید به عنوان وظیفه اداری نگاه کرد بلکه این موضوع یک تکلیف دینی و ملی در راستای تکریم و تعظیم حضرت امام (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی و انتقال پیام قیام ۱۵ خرداد است.
وی با تاکید بر رویکرد مردمی داشتن برنامه های بزرگداشت سالگرد رحلت امام و قیام ۲۵ خرداد، اظهار کرد: مردمی بودن موجب برکت و نیز تحقق اهداف برگزاری برنامه ها می‌شود.
رفیعی ادامه داد: بخشی از هزینه های برگزاری برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال از محل کمک‌های بخش های مردمی، اصناف و صنایع استان تامین می‌شود.
وی با اشاره به اعزام زائران به مرقد حضرت امام اشاره کرد و افزود: با توجه به نزدیکی فاصله زنجان تا تهران این عملیات باید در کیفیتی مطلوب انجام شود.
رفیعی با بیان اینکه از برگزاری برنامه های بزرگداشت سالگرد رحلت امام بهره های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیار ذی قیمتی نصیب کشور می شود، افزود: اثرات ملی و بین المللی حضور مردم در این برنامه ها ارزشمند است و موجب تقویت سرمایه اجتماعی نیز در کشور می شود.
وی خاطرنشان کرد: حضور مردم امنیت ساز است و برای دشمن پیام دارد تا دشمن دچار سوء برداشت و اشتباه محاسباتی نشود.
رفیعی اظهار کرد: ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد رنگ و بوی انقلاب و امام دارد و این فرصتی است تا برای نسل جدید نیز بحث های تبیینی انجام شود.
در این جلسه بحث و بررسی برای هماهنگی در خصوص اعزام حدود پنج هزار زائر از استان زنجان در ۱۴ خرداد به مرقد حضرت امام(ره) انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha