کد خبر 201396
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

13 شهید و بیش از 20 زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه

13 شهید و بیش از 20 زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در نوار غزه افزایش یافته و به 13 نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات؛ وزارت بهداشت نوار غزه، امروز (سه‌شنبه)، درباره تعداد شهدا و مجروحان حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که در این حمله ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۲۰ نفر از جمله چند زن و کودک مجروح شده‌اند. همزمان با این گزارش، شبکه «المیادین» خبر داد که پیکر سه عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در میان شهدا وجود داشته است.

شبکه «الجزیره»، امروز، گزارش داد که رژیم صهیونیستی در این حمله افزون بر سه فرمانده جنبش جهاد اسلامی، همسران و تعدادی از کودکان آن‌ها را به شهادت رسانده است.

طبق اعلام جهاد اسلامی، «جهاد الغنام» دبیر شورای نظامی «سرایا القدس»، «خلیل البهتینی» فرمانده منطقه شمال و «طارق محمد عزالدین» یکی از فرماندهان عملیات نظامی در کرانه باختری در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این عملیات با همکاری سرویس امنیت کل در اراضی اشغالی فلسطین «شاباک» صورت گرفته، خبر داد که در این عملیات از ۴۰ جنگنده استفاده شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، در حمله‌ای غافگلیرانه تحت عنوان «سپر و پیکان» مناطق مختلفی از نوار غزه را هدف قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha