کد خبر 201328
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

Close Friends به پست‌های اینستاگرام رسید

Close Friends به پست‌های اینستاگرام رسید

قابلیت انتشار استوری اینستاگرام به صورت Close Friends برای جداکردن فضای دوستان از دیگر دنبال‌کننده‌ها یک اتفاق مثبت بود. به نظر می‌رسد که Instagram می‌خواهد همین قابلیت را به پست‌های عادی هم اضافه کند. بله، به تازگی گزارش شده که قابلیت انتشار پست اینستاگرام به صورت Close Friends در دست توسعه است.

به گزارش گروه وب گردی حیات؛
پست اینستاگرام به صورت Close Friends

طبق تصویر منتشر شده در توییتر Alessandro Paluzzi مشخص شد که اینستاگرام در حال توسعه قابلیت جدیدی برای انتشار خصوصی‌تر محتوا در بخش Post‌ها است. وی یک توسعه‌دهنده موبایل و مهندس معکوس است که به بررسی نسخه‌های جدید آزمایشی نرم‌افزارها می‌پردازد.
Close Friends به پست‌های اینستاگرام رسید
همانطور که در اسکرین‌شات بالا می‌بینید، وقتی این قابلیت فعال شود شما می‌توانید از بخش Audience یا “مخاطبین” انتخاب کنید که پست شما برای چه دسته‌ای از دنبال‌کننده‌ها یا همان فالوورهای‌تان نمایش داده شود.


اگر گزینه Close Friends یا “دوستان نزدیک” را انتخاب کنید، این پست از دیگر فالوورها مخفی شده و فقط برای لیست مشخصی از آن‌ها که قبلا انتخاب کرده‌اید، نمایش داده خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این لیست با لیست مورد استفاده برای استوری یکسان است یا خیر.

مفهوم کلی آن دقیقا همان چیزی است که در انتشار استوری به صورت Close Friends دیده بودیم. شما هر بار که دوست داشتید می‌توانید لیست دوستان نزدیک خود را اصلاح کرده، کسی را به آن اضافه یا کم کنید. البته با توجه به ماهیت ماندگار بودن پست‌ها نسبت به استوری (که فقط ۲۴ ساعت باقی می‌ماند)، مشخص نیست که پس از اصطلاح لیست دوستان نزدیک، پست‌های قبلی برای افراد تغییریافته هم قابل نمایش (یا حذف شده) خواهد شد یا خیر.

در حال حاضر این قابلیت در دست توسعه بوده و مشخص نیست که چه زمانی برای عموم کاربران ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha