کد خبر 201307
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

فرماندار شهرستان کرخه تاکید کرد؛

فرماندار شهرستان کرخه تاکید کرد؛

فرماندار کرخه بر لزوم بهره برداری حداکثری از زمان باقی مانده تا برگزاری مراسم اربعین حسینی امسال برای افزایش امکانات و زیرساخت‌های لازم با هدف هرچه بهتر برگزاری این مراسمات تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محسن ستاری فر پیش از ظهر امروز دوشنبه در نخستین نشست هماهنگی برگزاری مراسم و تشکیل ستاد اربعین شهرستان کرخه که با حضور تعدادی از متولیان ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد، با تاکید بر ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی شهرستان کرخه به‌عنوان «قدمگاه زائران حسینی»، استفاده از فرصت اربعین را در خدمت به عاشقان اباعبدالله (ع) بسیار ارزشمند دانست.

وی خواستار استفاده از تجارب سال‌های قبل در برگزاری مراسم اربعین شد و افزود: رفع ایرادها و به ویژه هماهنگی و ایجاد بسترهای مناسب برای خدمات رسانی مواکب مردمی و خودجوش در اولویت متولیان امر باشد.

ستاری فر بیان کرد: مقرر شده تا ستاد اربعین شهرستان کرخه با حضور ادارات، دستگاه‌ها و مشارکت فعالان اجتماعی و رسانه‌ای تشکیل و اولین جلسه ستاد در اسرع وقت برگزار خواهد شد.

فرماندار کرخه گفت: از همه نخبگان، فعالان اجتماعی و رسانه‌ای کرخه «قدمگاه زائران حسینی» و دیار حافظان قرآن دعوت می‌کنم تا همچون سال‌های گذشته با مشارکت و همدلی ضمن برگزاری مراسم پرشور اربعین حسینی، حماسه‌ای دیگر از میزبانی شایسته و استقبال بی نظیر از عاشقان طریق الحسین (ع) به نمایش بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha