کد خبر 201294
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

وزارت ارتباطات رتبه نخست ارتقای بهره‌وری را کسب کرد

وزارت ارتباطات رتبه نخست ارتقای بهره‌وری را کسب کرد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال گذشته از نظر میزان ارتقای بهره‌وری در میان وزارتخانه‌ها رتبه نخست و در میان ۲۶ دستگاه ملی رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان اداری و استخدامی کشور بعد از بررسی گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از نظر عملکرد ارتقای بهره‌وری به عنوان بهترین وزارتخانه در میان دیگر وزارتخانه‌ها در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

بنابر اعلام سازمان اداری و استخدامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو و وزارت دادگستری از بین ۱۸ وزارتخانه، بهترین عملکرد را از آن خود کردند.

علی‌اصغر انصاری رئیس کمیته بهره‌وری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حصول این دستاورد را به دلیل استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود در قالب بهبود کیفیت نهاده‌های تولید و اصلاح و نوسازی ساختارها و مدیریت‌ها در کنار تلاش دسته جمعی کارکنان این وزارت در تحقق اهداف و ماموریت‌ها دانست.

به گفته وی در هشت سال ابتدایی دهه نود شمسی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با روند نزولی برخی شاخص‌های بهره‌وری روبرو بود که با اقدامات انجام شده برآیند این شاخص‌ها از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ روند صعودی به خود گرفت و این روند در راستای شتاب‌بخشی به حرکت ملی بهره‌وری در کشور و بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات با کوشش مضاعف و برنامه‌ریزی مناسب ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha