کد خبر 201278
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

مدیرکل ورزش کرمان: سانحه بالگرد پارسال، تلنگری باشد و کار خداپسندانه انجام دهیم

مدیرکل ورزش کرمان: سانحه بالگرد پارسال، تلنگری باشد و کار خداپسندانه انجام دهیم

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان در یکی از نخستین جلسات عمومی که پس از بهبود سلامت خود پس از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در شهرستان بافت طی اواخر سال گذشته، حضور داشت ضمن تشریح جایگاه فوتبال این استان تاکید کرد که این سانحه تلنگر است و امید که کار درست و خداپسندانه انجام دهیم.

به گزارش گروه استان های حیات؛ میثم پاریزی روز دوشنبه در نشست مجمع سالانه انتخابات هیات رییسه هیات فوتبال استان کرمان با قدردانی از دعای خیر مردم برای سانحه دیدگان سقوط بالگرد در شهرستان بافت و کسانی که در این حادثه تلخ حضور داشتند گفت: امیدوارم این حادثه تلنگری برای ما باشد که کار درست و خدا پسندانه را انجام دهیم.

وی یادآور شد: این اتفاق به هیچ عنوان قابل پیش بینی نبود و هر لحظه می توانست اتفاق بدتری برای حادثه دیدگان بیفتد اما خوشبختانه کمترین تلفات را داشتیم و خیلی از عزیزان این حادثه اکنون سلامت کامل خود را به دست آوردند.

چهارم اسفند ۱۴۰۱ بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و چند تن از مسئولان ملی و استانی که به منظور بازدید از طرح های ورزشی شهرستان بافت، رابُر و اُرزوییه عازم این منطقه شده بود، متاسفانه در بافت دچار سانحه شد و سقوط کرد. این حادثه یک کشته و ۱۸ مصدوم داشت که مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان یکی از مصدومان با بیشترین جراحت این حادثه بود.

کرمان بخش مهم توسعه فوتبال ملی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه با بیان اینکه ظرفیت های دیار کریمان در حوزه استعدادیابی و سرمایه‌گذاری بر کسی پوشیده نیست گفت: کرمان امروز به عنوان بخش مهمی از فرایند رشد و توسعه ورزش و بویژه فوتبال ملی تبدیل شده است.

به گفته وی استان کرمان ظرفیت های بزرگ اقتصادی دارد و در مسیر توسعه ورزش کشور گام بر می‌دارد. کرمان با حمایت‌های انجام گرفته اکنون دارای سه تیم در لیگ برتر آقایان و ۲ تیم در لیگ برتر بانوان فوتبال است.

وی اظهار داشت: برگزاری مجامع سالیانه تکلیف قانونی هیات های ورزشی است و هیات ها در این مجامع باید از گزارش مالی و عملکرد فنی خود دفاع کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه میل به برگزاری مجامع سالیانه پیش از حسابرسی در سال مالی نداریم عنوان کرد: هیات فوتبال استان کرمان با برگزاری مجمع سالیانه، علاقه به کار قانونی و شفافیت مالی و عملکردی خود را نشان داده است که امیدوارم ایرادهای این مجمع اصلاح شود و حتی الگوی سایر مجامع باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم در کنار اقدامات قانونی، شفاف سازی و مصونیت به بازرسی در اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان کرمان وجود داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha