کد خبر 201227
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

قیمت دلار امروز 18 اردیبهشت 1402

قیمت دلار امروز 18 اردیبهشت 1402

دیروز اخبار متعددی روانه بازار شد اما این رویدادها بیشتر معطوف به بازار طلا بود؛ با این حال توانست قیمت دلار را نیز تحت تاثیر قرار دهد و کاهشی کند.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ روز گذشته قیمت دلار ۷۸۰ تومان کاهش داشت. این روند نزولی طی دو روز گذشته قیمت دلار را در کانال ۵۲ هزار تومانی قرار داده است. دیروز دلار با قیمت ۵۲ هزار و ۵۵۵ تومان معامله شد.

دیروز تکرار خبر محدودیت‌های ورود دلار از عراق به ایران باعث شد معامله‌گران، قیمت دینار را زیر ذره‌بین ببرند. نرخ دینار عراق از شهریور سال 1401، تا به امروز دو برابر شده است و این موضوع مورد توجه معامله‌گران بازار قرار گرفت.

دیروز قیمت دلار و درهم در مرکز مبادله ارز و طلا با وجود کاهش قیمت در بازار آزاد، تغییری نداشت. عدم تمایل به تغییر قیمت این دو ارز در سایت مرکز مبادله ارز و طلا در روزهای کاهشی قیمت در بازار آزاد به الگویی برای این مرکز تبدیل شده است. به نظر می‌رسد سیاست‌گذار قصد دارد به هدف خود که نزدیک کردن قیمت در این دو بازار است دست یابد.

از روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت تا دیروز قیمت دلار در مرکز مبادله دلار و طلا تغییری نداشته است. این اسکناس با رقم ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان و دلار حواله نیز با قیمت ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان در سایت بازار متشکل درج شده است.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

روز گذشته اسکناس یورو در بازار آزاد با کاهش ۶۶۹ تومانی و با قیمت ۵۸ هزار و ۲۳۵ تومان معامله شد.

دیروز در سایت بازار متشکل، قیمت اسکناس یورو یک پله صعود داشت. این اسکناس به کانال ۴۷ هزار تومانی ورود کرد و ۷۴۲ تومان افزایش قیمت داشت. یوروی حواله نیز با افزایش ۶۷۵ تومانی با قیمت ۴۳ هزار و ۷۵ تومان عرضه شد.

روز گذشته قیمت درهم در بازار آزاد کاهش ۲۵۰ تومانی داشت و با قیمت ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد.

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت نیز مانند پنجشنبه قیمت درهم در سایت بازار متشکل ارزی تغییری نداشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۴۷۲ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۵۱۹ تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار درهم ۵۳ هزار و ۷۶۵ تومان محاسبه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha