کد خبر 201222
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

فرماندار اسلامشهر:

برای مقابله با دشمن باید از مهدویت و معارف اهل بیت(ع) کمک بگیریم

برای مقابله با دشمن باید از مهدویت و معارف اهل بیت(ع) کمک بگیریم

فرماندار اسلامشهر گفت: برای مقابله با دشمن باید از مهدویت و معارف اهل بیت(ع) کمک بگیریم.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حسین حبیبی شامگاه یکشنبه در آئین اختتامیه عهدواره سراسری چله مهدویت در اسلامشهر که با حضور معاون امور مطبوعاتی و رسانه‌ای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، امام جمعه اسلامشهر و با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده برگزار شد اظهار داشت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید از گنجینه مهدویت کمک بگیریم.

وی با اشاره به دومین میزبانی اسلامشهر از دبیرخانه عهدواره سراسری چله مهدویت در حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: امسال این عهدواره با کیفیت بالاتری نسبت به سال قبل برگزار شد.

حبیبی با بیان اینکه این عهدواره باید آغاز فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی در حوزه مهدویت باشد افزود: دشمن با تمام توان در عرصه تهاجم فرهنگی وارد شده و ما باید برای مقابله با آن از گنجینه‌هایی همچون مهدویت و معارف اهل بیت (ع) به نحو احسن کمک بگیریم.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: دشمن می‌خواهد ما را نسبت به آینده مأیوس کند و مهمترین پیام اصل مهدویت نیز انتظار و امید داشتن به آینده و زندگی بهتر در عصر ظهور منجی عالم بشریت است.

وی همچنین با بیان اینکه بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا در باورها و اعتقادات مردم به مهدویت و اصل انتظار انحراف ایجاد کنند، ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و… برای ترویج فرهنگ مهدویت در شهرستان کمک بگیریم.

گفتنی است پس از داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه این عهدواره با حضور سه نفر از اساتید کشوری، نفرات برتر در هر رشته انتخاب و در این مراسم از برگزیدگان دو بخش تألیف کتاب و کتابخوانی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha