کد خبر 201110
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

رئیس دادگستری شهرستان ساوه:

همه ابعاد حادثه حمله به یک روحانی در ساوه بررسی می شود

همه ابعاد حادثه حمله به یک روحانی در ساوه بررسی می شود

رئیس دادگستری شهرستان ساوه با تأکید بر برخورد قاطع با عامل یا عوامل حادثه حمله به یک روحانی در روستای احمدآباد این شهرستان گفت: همه ابعاد حادثه بررسی می شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ در پی حادثه حمله به یک روحانی در روستای احمد آباد از توابع بخش مرکزی ساوه که شامگاه شنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) صورت گرفت صبح یکشنبه رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان به نمایندگی از سوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی با حضور در بیمارستان شهید مدرس از این روحانی عیادت کردند.

ابوالحسن شریفی در این خصوص اظهار کرد: در جریان عیادت از این روحانی حادثه دیده از نزدیک در جریان روند درمان او قرار گرفته و دستورات لازم برای ادامه فرآیند درمانی صادر شد.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه با تاکید بر برخورد قاطعانه با عامل و یا عوامل این حادثه اظهار کرد: بنا به دستور رئیس کل دادگستری استان مرکزی و با توجه به دستگیری ضارب، مراجع انتظامی مکلف هستند تا با بررسی کامل همه ابعاد این موضوع پرونده را تکمیل و به مرجع قضائی ارسال کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن با عامل یا عوامل این حادثه برابر قانون رفتار شود.

شب گذشته این روحانی جوان در روستای احمدآباد واقع در بخش مرکزی ساوه که با اصابت چاقوی توسط فردی که گفته می‌شود سابقه عدم تعادل روحی و روانی دارد مضروب شده و به بیمارستان شهید مدرس منتقل شده و با تلاش پزشکان از ناحیه گردن و کشاله ران مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد که بنا بر اعلام کادر درمان خطر رفع شده و حال عمومی او رضایت بخش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha