کد خبر 201072
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مسیر ورزش یک اقدام فاخر است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مسیر ورزش یک اقدام فاخر است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالت مهم دینی و انقلابی است، گفت: ترویج این فرهنگ از مسیر ورزش یک اقدام فاخر است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ جعفر ذوالفقاری شنبه شب در مراسم افتتاحیه مسابقات مقدماتی فوتسال تیم‌های استانداری‌های شمالغرب کشور، نامگذاری این دوره از مسابقات به نام شهدای فتح خرمشهر، ۱۲ هزار شهید استان و شهید ابراهیم هادی را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده پیشرفت و سربلندی کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهدا شناسنامه فرهنگی کشور و الگوهای ورزشی جامعه ورزش هستند، اظهار کرد: تبیین فرهنگ شهادت و ایثار از سوی ورزشکاران باید مورد توجه باشد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مسیر ورزش یک اقدام فاخر است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش کارکنان دستگاه‌های اجرایی در تزریق معنویت به لایه‌های گوناگون اجتماعی، گفت: پایبندی ورزشکاران و کارکنان ورزشکار به مسایل دینی و حضور جهادی در میادین، تأثیر معنوی زیادی بر افراد مستعد دارد.

ذوالفقاری ادامه داد: شهیدان ما زیباترین و هنرمندانه‌ترین نقش ایمان را در عرصه‌های سخت به نمایش گذاشتند و به ما یاد داده‌اند نباید از شوکت و جبروت قدرت‌های شیطانی به ظاهر مهیب ترسید.

وی تاکید کرد: برای انسان‌های با ایمانی که به کبریایی خدا باور و اعتقاد دارند، قدرت‌های شیطانی به حساب نمی‌آیند به همین خاطر بی‌اعتنایی شهیدان به قدرت شیاطین را در میدان‌های سخت جنگ دیده‌ایم.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مسیر ورزش یک اقدام فاخر است

معاون استاندار آذربایجان غربی، ورزش را یک رکن اساسی در افزایش نشاط و انگیزه و بالندگی کاری در بین کارکنان دانست و گفت: حضور پر شور کارکنان در رشته‌های مختلف ورزشی دستاوردهای موثری در تندرستی و نشاط آنان و فرهنگ‌سازی در جامعه به همراه دارد.

این دوره از رقابت‌ها از ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت با حضور ۶ تیم از استانداری‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و گیلان در ارومیه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha