کد خبر 200975
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

تبیین‌گری و معرفت افزایی محور برنامه‌های دهه کرامت در زنجان است

تبیین‌گری و معرفت افزایی محور برنامه‌های دهه کرامت در زنجان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به مناسبت‌های مختلف در دهه کرامت، برنامه‌های این دهه در استان با محوریت تبیینگری و معرفت افزایی در خصوص ترویج‌ سبک زندگی ایرانی - اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛  حجت الاسلام علی ناصر روز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت با بیان اینکه برنامه های این دهه فرا ملی شده است، افزود: پیش از این برگزاری برنامه ها بر عهده کانون فرهنگی و هنری مساجد بود که از سال جاری به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است.

این مسوول ادامه داد: شاخص ترین برنامه های این دهه، جشن های مردمی در مساجد و هیات های مذهبی بوده که نمود عینی آن حضور خادمان امام رضا(ع) در شهرستان و مراکز مختلف است که برکات زیادی دارد.

حجت الاسلام ناصر ادامه داد: طبق دستورالعمل‌ها و با توجه به ولادت حضرت معصومه و روز دختر و همچنین اتفاقات اخیر، در این روز برنامه های با نشاطی برای الگوسازی میان گروه‌های هدف برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس انتظار می رود هیات های مذهبی نیز برگزاری برنامه های شاخص و در شان روز دختر و دهه کرامت را مد نظر قرار دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین باید برنامه های خلاقانه و با نشاطی در مدارس دختران به صورت ویژه برگزار شود.

وی اظهار داشت: پیشنهاد می شود برنامه بدرقه و استقبال از زائران امام رضا(ع) از فرودگاه زنجان برگزار شود و شهرداری هم در تبلیغات شهری ملموس‌تر پای کار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه، گفت: کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت، چند سالی است که در استان برگزار می شود.

امر الله حسنی افزود: امسال تلاش می کنیم برنامه های این دهه نسبت به سال های گذشته منسجم‌تر برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: کاروان زیر سایه خورشید طبق برنامه ریزی ها در شهرستان‌های طارم، خدابنده و ماهنشان حضور خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha