کد خبر 200936
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

فرمانده سپاه اردبیل: نخبگان و اساتید دانشگاهی در جنگ نرم ورود کنند

فرمانده سپاه اردبیل: نخبگان و اساتید دانشگاهی در جنگ نرم ورود کنند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نقشی که دانشگاهیان در بحث بصیرت افزایی، معرفتی و آگاه سازی افکار عمومی و روشنگری دارند بسیار مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از سپاه استان، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در همایش یک روزه بسیج اساتید اظهار داشت: اساتید تعلیم و تربیت یافتگان این دانشگاه و شهید سلیمانی و مهدی باکری هستند.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام وجود به جنگ نرم پرداخته است افزود: امروز دیگر صدای توپ و تانک به گوش نمی رسد. صدا فضای مجازی و اصحاب رسانه است و نقش اساتید در این بین بسیار مهم است.

محمدی اصل افزود: جنگ نرم به مراتب از جنگ فیزیکی سخت تر و پیچیده تر است. منافقین و معاندین برای جنگ نرم سرمایه‌گذاری‌ های بسیاری کرده‌اند. جمهوری اسلامی ایران نیز 21 متولی در امر جنگ نرم دارد و صدا و سیما راس این کار است. ما این ظرفیت را در استان داریم و باید از نخبگان و اساتید دانشگاهی در این امر استفاده کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: نقشی که دانشگاهیان در بحث بصیرت افزایی، معرفتی و آگاه سازی و روشنگری دارند بسیار مهم و تاثیر گذار است. ایجاد انسجام، وحدت و یکپارچگی و همچنین حضور میدانی و فیزیکی در امر جهاد تبیین و بصیرت افزایی از وظایف اساتید است.

محمدی اصل گفت: تاریخ نشان داده است که اگر کشوری بخواهد در تکنولوژی های متعدد و فناوری های جدید موفق شود باید به دانشگاه ها توجه بیشتری بکند.

وی در ادامه بیان کرد: دانشگاه امیدگاه و پناهگاه است و ما در این چند دهه اخیر در فناوری های مختلف پیشرفت های بسیاری کرده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha