کد خبر 200875
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

مدیر کل پذیرش بنیاد شهید در گفتگو با «حیات»:

خدمت به شهدا فارغ از معیارهای ظاهری است/ خدمت به آنانی که در راه دفاع از خاک و ناموس خون دادند را وظیفه خود می دانیم

خدمت به شهدا فارغ از معیارهای ظاهری است/ خدمت به آنانی که در راه دفاع از خاک و ناموس خون دادند را وظیفه خود می دانیم

مدیر کل پذیرش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تکریم شهدا و خانواده هایشان با هر ظاهری که دارند وظیفه این بنیاد است، گفت: خدمت به آنانی که در راه دفاع از آب، خاک و ناموس خون می دهند، وظیفه ما است.

عباس علی رضایی مدیر کل پذیرش بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگری و برگزاری مراسم باشکوه برای تشییع پیکر شهدا یکی از  ماموریت های ذاتی بنیاد شهید است، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران متعلق به تمامی شهدا و خانواده های جامعه ایثارگری است، لذا نوع برگزاری مراسم برای شهدا فارغ از اینکه آنها مسلمان باشند یا نباشد؛ شیعه باشند یا نباشند، تغییری در انجام ماموریت این بنیاد در تکریم شهدا نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه پرداختن به موضوع شهدا در بنیاد شهید فراتر از ظواهر است، خاطر نشان کرد: مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید جانی بت اوشانا شهید آشوری ارتش جمهوری اسلامی ایران که به تازگی مورد تفحص قرار گرفت نمونه بارزی از این واقعیت است.

رضایی خاطر نشان ساخت: خدمت به همه آنهایی که در راه دفاع از آب، خاک و ناموس کشور خون می دهند، وظیفه ما است. ظواهر مربوط به شهدا و خانواده هایشان در نحوه تکریم ما تاثیر گذار نخواهد بود.

این مقام مسوول بیان داشت: در تشییع و تدفین شهید حمیدرضا الداغی اقشار مختلف مردم حضور داشتند و ثابت کردند که برایشان تفاوت نمی کند که آن شهید چه ظاهری داشته باشد.

برچسب‌ها