کد خبر 200838
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

فعال قرآنی در گفتگو با «حیات»:

تخصص و کیفیت اصول اصلی ترقی در نرم افزارهای قرآنی است / زیر ساخت‌های فضای مجازی نیاز به حمایت دارند

تخصص و کیفیت اصول اصلی ترقی در نرم افزارهای قرآنی است / زیر ساخت‌های فضای مجازی نیاز به حمایت دارند

فعال قرآنی کشورمان گفت: زیرساخت فضای مجازی کاری جدید و نو است، مخصوصا در ایران در بخش آموزش مجازی نسبت به دنیا عقب هستیم.

سید محمد صادق میرباقری مدیرعامل موسسه نورالمجتبی و فعال قرآنی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات گفت: در بحث آموزش قرآن در فضای مجازی تمام تلاشمان را می کنیم که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از فضای مجازی به عنوان قدرت نرم فوق العاده استفاده کنیم در بخش تولید محتوایی یک برنامه چشم انداز 25 ساله برای خودمان ترسیم کرده ایم و در این برنامه هم به صورت عمومی و هم به صورت تخصصی در سطح ملی و بین الملل قدم برداشته ایم زیرا تخصص و کیفیت اصول اصلی ترقی در نرم افزارهای قرآنی‌ست.

وی با اشاره به آموزش در بخش نرم افزارهای قرآنی،دانش بنیان و فضای مجازی افزود: زیرساخت فضای مجازی کاری جدید و نو است، مخصوصا در ایران در بخش آموزش مجازی نسبت به دنیا عقب هستیم.

فعال قرآنی کشورمان گفت: به یکسری زیرساخت نیاز داریم که نیاز است از سمت دولت، ارکان و ارگان های مرتبط حمایت شویم، این زیر ساخت‌ها  اگر از لحاظ اینترنتی، بستر فضای مجازی، سرور و مواردی که مربوط به فضای مجازی‌ست حمایت شود در کارمان ترقی و پیشرفت بسیاری خواهیم داشت. به عنوان مثال اگر بتوانیم پلتفرم‌مان را در هوش مصنوعی گسترش دهیم می‌توانیم این فرآیند آموزش را بهتر ارائه دهیم.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha