کد خبر 200836
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

سردار قاآنی:

پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره اسرائیل بر روی زمین نخواهد ماند

پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره اسرائیل بر روی زمین نخواهد ماند

فرمانده سپاه قدس گفت: قطعا پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب درباره فروپاشی رژیم صهیونیستی بر روی زمین نخواهد ماند.

به گزارش گروه استان های حیات؛  سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس، شب گذشته در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، گفت: دو واژه «مقاومت» و «بسیج» از واژه‌های فراموش شده‌ای بود که انقلاب اسلامی آنان را احیا کرد.

وی افزود: مقاومت جزء موضوعات زیرساختی برای مسلمانان است که با وجود چنین ویژگی می‌توانند کار را به اتمام برسانند و بدون آن یا در بین راه، خسته شده و یا مسیر را عوض می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: امام راحل بعد از انقلاب اسلامی مسیر عزت و سربلندی جامعه اسلامی را مشخص کردند که باید برای دفاع از ارزش‌های خود بایستیم و مقاومت کنیم.

سردار قاآنی گفت: اگر کسی از ما بپرسد بالاترین دستاورد در جنگ چه بود؟ اعلام می‌کنم بالاترین دستاورد جنگ، انسان سازی بوده است؛ امام راحل جنگ را به دانشگاه انسان سازی تبدیل کرد و انسان‌هایی که در جنگ ساخته شدند، در هیچ دانشگاهی نمی‌توانستند ساخته شوند.

اسرائیل به ذلت افتاده است

وی با اشاره به مقابله ایران با اسرائیل گفت: ایران اسلامی مدافع مظلوم است و حوادث مهمی را پشتیبانی کرده است و امروز اسرائیل به ذلت افتاده است.

فرمانده سپاه قدس افزود: اسرائیل در حال حاضر به نقطه‌ای از ذلت رسیده که دور تا دور خود را سیم و رادار قرار داده تا کسی وارد حریم او نشود.

سردار قاآنی تصریح کرد: امروز به حول قوه الهی و به برکت حرکت جمهوری اسلامی و رشد فرزندان اسلام در زیر سایه فرهنگ مقاومت، بعضی از روزها بیش از ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام می‌شود که رسانه‌های آنان تلاش بر عدم بیان آن دارند.

وی افزود: قبل از مسلح شدن کرانه باختری هر ساله به اندازه انگشتان دو دست هم عملیات نمی‌شد؛ اما امروز جوانان باغیرت فلسطینی با درس گرفتن از این فرهنگ در عین حالی که در تمام عملیات‌ها برآورد شهادت دارند؛ اما جانانه وارد میدان می‌شوند و ترسی از شهادت ندارند.

فرمانده سپاه قدس گفت: امروز جوانان فلسطینی رژیم صهیونیستی را ذلیل کرده اند و این رژیم جنایتکار در هیچ زمانی به این اندازه ذلیل نشده بود.

سردار قاآنی تاکید کرد: بحمدالله واژه مقدس مقاومت، واژه‌ای است که دشمنان سرسخت اسلام هم به آن معترفند و جالب است که بدانید اصل مقاومت را با واژه‌های دیگری در اصول جنگ خود اضافه نموده و صاحب نظران نظامی می‌نویسند که میدان نبرد را کسی برنده است که مقاومت بیشتری می‌کند و سلاح و پول، پیروزی نمی‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: عمده تحولات امروز منطقه، ریشه در مقاومت دارد و آمریکا هر روز عقب‌تر از روز قبل بوده و رو به اضمحلال است که نشانه‌های آن نمایان است.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: رهبر انقلاب بیان کرده اند که جوانان فلسطینی در قدس نماز خواهند خواند و ان شاءالله این سخن رهبر انقلاب محقق خواهد شد و با مقاومت و تشکیل بسیج جهانی سربازان جهان اسلام به سرانجام می‌رسد.

سردار قاآنی با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، افزود: ایران به کسی سلاح و پول نمی‌دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می‌کند.

سفر رئیس جمهور به سوریه نشانه پیروزی و اقتدار ایران

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور کشور به همراه وزرا به سوریه و حضور در دمشق، نشانگر اقتدار و موفقیت بزرگ جمهوری اسلامی ایران است که همگان به آن اذعان دارند.

سردار قاآنی افزود: چند روز گذشته رئیس اتحادیه عرب بیان نمود که «بشار اسد در جنگ پیروز شد و اخراج سوریه از اتحادیه عرب اشتباه بود» که همه این پیروزی‌ها بر اثر مقاومت ایجاد شده است.

وی با اشاره به نبرد جمهوری اسلامی ایران با داعش، گفت: جمهوری اسلامی با منطق صحیح در خارج از مرز خود به جنگ با دشمن پرداخت و نگذاشت این دشمنان وارد جمهوری اسلامی ایران شوند و اگر فرهنگ غنی نظام اسلامی و تجربه جنگ و مردان فداکاری، چون سردار شهید سلیمانی نبودند، هیچ ارتشی در دنیا حریف آنان نمی‌شد.

فرمانده سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی در فشار و سختی است؛ اما محکم ایستاده و عزت خود را حفظ نموده و در اوج مشکلات، قدم به قدم جلو می‌رود.

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی محکم و با عزت و احترام است و امروز همه از آمریکا و اسرائیل گرفته تا ناتو و ... بسیج شده اند تا جمهوری اسلامی را تخریب کنند.

فرمانده سپاه قدس افزود: حاصل مقاومت مردم در صحنه‌های گوناگون، عزت و احترامی است که نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است.

ایران جواب پرروگری های اسرائیل را می دهد 

سردار قاآنی تصریح کرد: ایران اسلامی جواب پُرروگری‌های اسرائیل را حتی بر روی آب هم می‌دهد و به کَشتی آنان هم رحم نمی‌کند و بسیار دقیق آن را مورد حمله قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: انتقال قدرت از غرب به شرق شروع شده و در این انتقال، کشوری همچون چین که تا سال ۲۰۳۲ نمی‌خواست وارد این انتقال قدرت شود و فقط به دنبال مسائل اقتصادی بود نیز وارد شده که از علائم انتقال قدرت از غرب به شرق است و در این انتقال قدرت، جمهوری اسلامی باید جایگاه خود را پیدا کند و به حول قوه الهی پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس گفت: عنان فکری مردم در دست روحانیت است و شما قدرتی دارید که می‌توانید خط فکری مقاومت را در جامعه گسترش داده و تبیین نمایید.

نگران آذربایجان نباشید

سردار قاآنی در بخش دیگر از سخنان خود در پاسخ به این سوال که موضع ایران در قبال تحرکات آذربایجان چیست؟ اظهار داشت: نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

پیش بینی رهبر انقلاب محقق می شود

وی در پاسخ به این سوال که نابودی اسرائیل را چه زمانی خواهیم دید؟ تاکید کرد: قطعا به حول قوه الهی ۲۵ سال حضرت آقا بر روی زمین نخواهد ماند و بنابر فرموده رهبر انقلاب، خودشان هم عجله دارند.

فرمانده سپاه قدس در پاسخ به سوالی درباره یمن، خاطرنشان ساخت: وضعیت جبهه مقاومت در یمن بسیار مناسب است و جنگ بسیار خوبی را انجام داده اند؛ اما ایران اسلامی در موضوع جنگ یمن، حمایت از تصمیم خودشان انجام داده و دخالتی در آن نداشته است.

سردار قاآنی در پاسخ به این سوال که چه زمانی انتقام خون سردار سلیمانی گرفته خواهد شد؟ گفت: بخشی از سخنان رهبر انقلاب مبنی بر انتقام خون حاج قاسم همچون اخراج نیروهای نظامی آمریکا از منطقه انجام شده است؛ اما سبک جمهوری اسلامی ایران متناسب با خود است و انتقام گیری را دنبال خواهد کرد و امروز زندگی بر کسانی که این کار را انجام داده اند، تنگ شده است.

وی به یکی از روحیات حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: حاج قاسم با روحیه اخلاصی که داشت، بزرگ شد و همگان باید این راه را از ایشان فرا گرفته و ادامه دهند.

فرمانده سپاه قدس در پاسخ به این سوال که روحانیت چه کمکی می‌تواند به سپاه قدس داشته باشد؟ گفت: روشنگری مردم در موضوع مقاومت از کارهایی است که روحانیت به خوبی می‌تواند انجام دهد.

خواهان دیدار با رهبر معظم انقلاب هستیم 

در ابتدای این جلسه هم حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب به ایراد سخن پرداخت و ضمن خیرمقدم به سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس با اشاره به جایگاه و وظایف مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: علما، اساتید و طلاب و فضلای حوزه علمیه قم قریب به ۲۰۰ نفر از فرهیختگان و نخبگان را برای نمایندگی خود انتخاب نمودند تا به عنوان نمایندگان طلاب و فضلا انجام وظیفه کنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب افزود: امروز مجمع نمایندگان طلاب، جهاد تبیین را وظیفه خود دانسته و مطالبات رهبر معظم انقلاب را پیگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: ما تشنه دیدار با رهبر معظم انقلاب هستیم و امیدواریم سردار قاآنی این درخواست ما را به ایشان برسانند.

پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره اسرائیل بر روی زمین نخواهد ماند

پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره اسرائیل بر روی زمین نخواهد ماند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha