کد خبر 200783
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره دیدار رئیسی و بشار اسد: توافقات بسیار مهمی انجام شد

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره دیدار رئیسی و بشار اسد: توافقات بسیار مهمی انجام شد

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در فضای مجازی به دیدار 4 ساعته رؤسای جمهور ایران و سوریه اشاره کرد و نوشت: دو رئیس‌جمهور به توافقات بسیار مهمی در راستای عمق دادن به همکاری‌های اقتصادی بلندمدت دست یافتند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به مذاکرات دو جانبه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه در حساب کاربری خود در فضای مجازی، نوشت:

«مذاکرات آیت‌الله رئیسی و آقای بشار اسد بسیار جدی و سازنده بود و بیش از چهار ساعت طول کشید. دو رئیس‌جمهور ضمن ارزیابی و هماهنگی درباره محیط راهبردی منطقه به‌خصوص در فلسطین، به توافقات بسیار مهمی در راستای عمق دادن به همکاری‌های اقتصادی بلندمدت و سودبخش برای دو ملت دست یافتند.»

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه (13 اردیبهشت) در صدر هیأتی بلند در پاسخ به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سوریه و برای سفری دو روزه عازم این کشور شده است. 

بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای تحکیم و تقویت روابط سیاسی و گسترش و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری دو کشور و نیز امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و سیاسی بین تهران و دمشق از جمله برنامه‌های روز اول این سفر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha