کد خبر 200754
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مراسم گرامیداشت شهدای‌ اردیبهشت در ۱۰۰ مسجد زنجان برگزار می شود

مراسم گرامیداشت شهدای‌ اردیبهشت در ۱۰۰ مسجد زنجان برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم گرامیداشت شهدای‌ اردیبهشت در ۱۰۰ مسجد استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛  بهزاد طارمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به‌منظور تجلیل از شهدایی که در روزهای اخیر به شهادت رسیدند، به‌ویژه شهید آیت‌الله سلیمانی، شهید شهرکی و همسرش و شهید الداغی که در راه امر به معروف و نهی از منکر جانشان را فدا کردند، پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه مراسم بزرگداشتی در مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حوادث و جنایات متعددی که اخیراً در کشور رخ داده و در خصوص برپایی اجتماعات مردمی با هدف تکریم و پاسداشت رشادت‌های شهدای اردیبهشت‌ماه، افزود: به‌منظور تجلیل از شهدایی که در روزهای اخیر به شهادت رسیدند، به‌ویژه شهید آیت‌الله سلیمانی، شهید شهرکی و همسرش و شهید الداغی که در راه امر به معروف و نهی از منکر جانشان را فدا کردند، پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه مراسم بزرگداشتی در مساجد سراسر زنجان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت شهدای‌ اردیبهشت در۱۰۰مسجد زنجان برگزار می شود

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مردم نمی‌گذارند که یاد و خاطره و جوانمردی و شجاعت این شهدا و نیز شخصیت علمی، اخلاقی و حماسی آنان فراموش شود.

طارمی افزود: در تمام شهرستان‌ها مراسم گرامیداشت شهدای اخیر کشور فردا با محوریت مساجد به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد و در هر شهرستان حداقل یک برنامه محوری برگزار می‌شود؛ البته بر طبق هماهنگی‌های انجام شده، در برخی شهرستان‌ها تا پنج برنامه شاخص نیز اعلام آمادگی شده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مراسم روضه و ختم قرآن در این مراسم با همت و حضور آحاد مردم برگزار می‌شود، گفت: امید است که به برکت خون این شهدای والامقام و گرامیداشت یاد و خاطره جوانمردی و غیرت آنان، مسیر نظام اسلامی پویاتر از قبل طی شود و نسل جوان با انگیزه و صلابت بیشتری در این مسیر گام بردارند.

طارمی افزود: مراسم گرامیداشت شهدای‌اردیبهشت به یاد شهید الداغی، شهید حجت الاسلام سلیمانی، شهید شهرکی و شهیده نرجس صیاد همزمان با مساجد کشور در ۱۰۰ مسجد استان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha