کد خبر 200723
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

فرمانده انتظامی ایلام:

همکاری دانشگاه و اساتید در ارتقای رفتار و عملکرد پلیس بی نظیر است

همکاری دانشگاه و اساتید در ارتقای رفتار و عملکرد پلیس بی نظیر است

فرمانده انتظامی ایلام گفت: همکاری دانشگاه و اساتید در ارتقای رفتار و عملکرد پلیس بی نظیر است و این همکاریهای باید توسعه یابد.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار دلاور القاصی مهر ظهر چهارشنبه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به مناسبت روز معلم در جمع رئیس دانشگاه و مسئولان این دانشگاه اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد موفقیت افراد در جامعه به تلاش معلمان مرتبط است و نقش معلم در موفقیت افراد بیشتر از خانواده و حتی پدر و مادر است.

وی افزود: همکاری دانشگاه و اساتید در ارتقای رفتار و عملکرد پلیس بی نظیراست و این همکاریهای باید توسعه یابد.

وی با قدر دانی از همراهی دانشجویان و استادان و مسئولان دانشگاه در ایام نا آرام‌های سال گذشته ادامه داد: استان ایلام در اغتشاشات در حوزه دانشگاه کمترین چالش در کشور داشت و در بین دانشگاه‌های استان بهترین عملکرد را دانشگاه آزاد اسلامی داشت.

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در ادامه این دیدار گفت: امروز پلیس صرفاً یک دستگاه امنیتی انتظامی نیست با تلاش‌های صورت گرفته امروز پلیس یک‌مجموعه فرهنگی اجتماعی با ارتباط قوی با بدنه مردم و مراکز آموزشی و دانشگاهی است که افزایش خدمات انتظامی و ترافیکی به مردم در ایام نوروز افزایش ۵۰ درصدی از عملکرد پلیس را به همراه داشته است.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هم یک دانشگاه صرفاً آموزشی نیست این دانشگاه یک‌مجموعه فرهنگی با سرمایه اجتماعی بی نظیر است که وظیفه حل مسئله در استان‌ها را به عهده دارد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ایلام تصریح کرد: امروز مردم در کمال آرامش پلیس را در کنار خود می‌بینند و پلیس مورد اعتماد مردم است و در برخی موارد در استان صلح و سازش بین طرف‌های دعوا با تعامل و تلاش پلیس شکل می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha