کد خبر 200714
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

بیش از ۴ هزار نفر در طرح فرآیند تعویض ده هزار تاکسی فرسوده ثبت نام کردند

بیش از ۴ هزار نفر در طرح فرآیند تعویض ده هزار تاکسی فرسوده ثبت نام کردند

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت:فرآیند تعویض ده هزار تاکسی فرسوده از ۹ اردیبهشت آغاز شد که در این مدت بیش از ۴ هزار نفر ثبت نام داشته اند.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ مشهدی شریف رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت: ۱۰ درصد از میزان فروش خودروهای تولید داخل به مالکان خودروهای فرسوده تخصیص می‌یابد، اما قرار است در مجلس این طرح تصویب شود که این عدد از ۱۰ به ۲۰ درصد برسد.

او گفت: بسیاری از مالکان خودروهای فرسوده که از قشر محروم و آسیب دیده جامعه هستند با خودرو فرسوده و خطرات ناشی از آن و از دور افتاده‌ترین نقاط کشور برای استفاده از مزایای این طرح به پایتخت آمده اند، اما وقتی به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مراجعه می‌کنند با مشکلاتی در سیستم ستاد مواجه می‌شوند.

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط ادامه داد:فرآیند تعویض ده هزار تاکسی فرسوده از ۹ اردیبهشت آغاز شد که در این مدت بیش از ۴ هزارنفر ثبت نام داشته اند.

به گفته او، طرح‌های تعویض خودروهای فرسوده یکساله و ۳ ماه خواهد بود.

مشهدی شریف گفت: دارندگان تاکسی خودروی نو با قیمت روز دریافت می کنند و تنها به سبب داشتن سهمیه می توانند خودروی خود را زودتر بگیرند، خودرویی را هم که اسقاط می‌کنند قیمت متغیری دارد . به نظر می‌رسد که حالا هر چه قدر که در مراکز اسقاط قیمت می‌خورد این دو می‌تواند به فروش برسانند گواهی اسقاط را بیاورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha